Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
Nu har spjälsängen åkt till ny bebis och min "bebis" har fått en gammal/nymålad växa säng. Jag vet inte riktigt hur gammal sängen är men min lillebror har i allafall haft den (på 70-talet). Den var antikgrå och mycket sliten när jag hämtade den på föräldrarnas vind. Gavlarna var mörkbruna typ träfaner. X-antal dagbarn har sovot i den genom åren.
Och så här blev den när jag hade fixat till den:

Bild

Bild

Dottern älskar sin nya säng :D
Av eamane
Jättefin!!
Användarens profilbild
Av jag71
Wow! Snygg!
Användarens profilbild
Av Edith
Där ligger hon verkligen som en prinsessa! :D
Användarens profilbild
Av ZaZi
Emindith skrev:Där ligger hon verkligen som en prinsessa! :D
:iagree:
Jättefin! :D
Användarens profilbild
Av Bina
Superfiiin!
Användarens profilbild
Av mimpen
Åh! Så fint! Vi har med en växa-säng som borde piffas upp en aning! Den är nog också målad senast typ, ja, för toklänge sen. Inte använd sen 70-talet i alla fall... Vit, med fint avskavt här och där :)

Vilken typ av färg ska man måla med? Det vore kanske ett kul projekt!
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad fin! kom o tänka på att min farmor har ju en gammal blå växasäng,men hur skulle man lyckas få med sig den från Finland då, på släp? njae :?
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
jättefin, jag letar febrilt efter en liten växasäng, nya nu för tiden är så stora...
Användarens profilbild
Av P
Vilken fin, en sådan hade ädlsta dottern och jag älskade den..
Användarens profilbild
Av mama sara
..ojojoj, hoppas hon växer ur den i ett huj för den vill ju jag ha till min lilla knalla!!
Användarens profilbild
Av Fina
:vågen: Den blev urläcker!
Användarens profilbild
Av Monia
Tack för allt beröm! 8) :oops: :eld:
Emindith skrev:Där ligger hon verkligen som en prinsessa! :D
Japp! :D
mimpen skrev:Åh! Så fint! Vi har med en växa-säng som borde piffas upp en aning! Den är nog också målad senast typ, ja, för toklänge sen. Inte använd sen 70-talet i alla fall... Vit, med fint avskavt här och där

Vilken typ av färg ska man måla med? Det vore kanske ett kul projekt!
Ja det var kul. Man använder lackfärg till snickerier. Det finns matt, halvblank och blank. Jag valde halvblank. 8)
Annika80 skrev:Åh vad fin! kom o tänka på att min farmor har ju en gammal blå växasäng,men hur skulle man lyckas få med sig den från Finland då, på släp? njae
Denna delas lätt i fyra delar och tar inte mycket plats i bilen - fast om man är på resa brukar det vara ganska fullt med packningen 8)
fantasiflicka skrev:jättefin, jag letar febrilt efter en liten växasäng, nya nu för tiden är så stora...
Ja jag vet!!! Svårt att hitta madrass till denna. Än så länge räcker spjälsängsmadrassen men den måste snart förlängas.... :shock:
mama sara skrev:..ojojoj, hoppas hon växer ur den i ett huj för den vill ju jag ha till min lilla knalla!!
Om ett år eller så.... 8) :floet2:
Användarens profilbild
Av Kotten
O så najs! :heart:
Användarens profilbild
Av Ester
jättefin - men jag är också nyfiken på hur ni gör med madrasser?

skär ni tille fter hand eller?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?