Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag har sytt om ett par. Jag klipte bort fickorna fram och satt mudd hela vägen på insidan. de var låga så jag tror att för att göra så här behöver de vara det. Annars är det nog bara att ta ett par riktiga och sy om så att de blir likadana.
Användarens profilbild
Av nennie81
Förra grav. köpte jag byxor som var tokmycket förstora, sydde två "flikar" i baken typ 10 cm långa som ett V neråt... (sorry att jag e så kass på att förklara) sen köpte jag resår med knapphål, sådan som det brukar vara på bebisbyxor, sydde fast på sidorna bak och satte knappar på sidorna fram. Samt sydde in benen lite grann.

De blev hur bra som helst och tog ca 15min att göra 8)

TILLÄGG: Dessa var oxå av en låg modell!
Användarens profilbild
Av camsch
Hoppas det är OK att jag länkar till Allt för föräldrar, för jag har i alla fall lagt en beskrivning av hur jag brukar göra där.

http://www.alltforforaldrar.se/gallery/ ... =1&cat=500

Detta funkar på alla byxor som sitter bra i benen, har själv använt byxor som av olika anledningar inte satt så bra när jag var "ogravid" :)

Har inte skrivit här förut, men någon gång ska väl vara den första :)

Lycka till!
Camilla
Användarens profilbild
Av Panakeia
camsch skrev:Hoppas det är OK att jag länkar till Allt för föräldrar, för jag har i alla fall lagt en beskrivning av hur jag brukar göra där.

http://www.alltforforaldrar.se/gallery/ ... =1&cat=500

Detta funkar på alla byxor som sitter bra i benen, har själv använt byxor som av olika anledningar inte satt så bra när jag var "ogravid" :)

Har inte skrivit här förut, men någon gång ska väl vara den första :)

Lycka till!
Camilla
smart å enkelt! kanonbra tips juge!! (om man nån gång mer mot förmodan skulle övertala maken till trean....)
Användarens profilbild
Av jag71
Hur smart som helst!
Av Enid
Jag köpte byxor som passade bra och sen klippte jag av linningen hela vägen runt samt ringade dom lite extra i fram och sen sydde jag i mudd där (ca 25-30 cm) och de blev jättebra!! Gjorde kjolar på samma vis också. De passade allihopa från början och hela vägen igenom. :P
Användarens profilbild
Av melon
Jag klippte av linningen på ett par vanliga (lågt skurna) jeans och satte dit ett brett resår med mörkblå mudd över. Blev skitbra och jag gjorde om flera byxor på detta sättet, fast något par klippte jag bara bort linningen fram. Använde dem mycket så de är rätt slitna nu, annars hade du kunnat få dem :wink:
Användarens profilbild
Av schmut
nästan alla mina var egenfixade av begagnade kläder.
jag köpte byxor i l och xl, behöll höftvidden, ändrade knäppningar och gjorde dem smalare över benen.

iochmed att jag avskydde mudd över magen så gick den finfint.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag har också sytt om jeans så som många av er andra beskriver. Klippte av linningen och ringade ur dom lite mer fram och sen satte jag i en rejäl mudd upptill.
Orkar man med lite mer pyssel borde det gå lätt att klippa bort linningen och ringa ur framtill och sen sy på en ny linning så att man får sådana byxor som sitter under magen. Det förutsätter dock att man har ett liknande tyg att använda till den nya linningen.
I slutet av min förra graviditet trivdes jag bäst i byxor som satt under magen men det var nog mest för att det var så varmt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?