Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sia
Hade ett sånt spjälskydd från IKEA, och det har jag tagit bort för länge sen för det trasslar wille bara in sig i.
och utan spjälskydd så halkar han ner och klämmer sig.
Så jag fick äntligen fram symaskinen och sydde ett nytt av fint tyg jag köpt på rea och fodrade med liggunderlag, så nu är det stadigt som attan!Bild
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad fint, fast jag skulle ha gjort mitt lite lägre kanske. Skulle också behövt ett stadigt, köpte ju ett högt ca 30cm för att inte busan skulle dra ner det. Men varje dag ligger det ihopknölat vid madrassen *suck*
Användarens profilbild
Av Fryle
Vilket fin tyg! Och smart att fodra med liggunderlag. Vårt hemmasydda spjälskydd sitter i huvudändan och längs sidan i familjesängen.
Användarens profilbild
Av aina
Smart! Ska komma ihåg det! :notes:
Av belinda
Jättefint! smart att göra så högt :tumsup:
Användarens profilbild
Av schmut
smart!
jag har ett av ikeas spjälskydd och jag har inte riktigt förstått vad det ska skydda för det ligger bara ner som en slak banan...
Användarens profilbild
Av Kusmi
Vad smart med liggunderlag.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jättefint!!! :D :D :D

Om vi någon gång igen får användning för spjälsäng ska bebisen få något liknande sånt där!
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Åh det där var ju jättefint!! Var det svårt att sy själv? (eller rättare sagt tror du en nybörjare hade fixat det?)
Jag har också från IKEA och visst, det fungerar.. men det är lite för lågt, lite för långt och snörena sitter inte där de borde vara :?
Användarens profilbild
Av little_me
Snyggotyget!!! :love: Vad bra det blir! Och Wille ser nöjd ut! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?