Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
Hur man gör? Tja jag tog två billiga duschdraperier med "snyggt" mönster, passade ihop dem skapligt, klippte och tejpade och sydde lite, hmm... Har inte testat den så mkt själv men den verkar funka. Gjorde den dubbel över axlarna och oss just för att det inte ska läcka så mkt vid sömmarna. Kan försöka ta en bild sen om du vill se... Satte en luva över lilla huvudhålet för att regnsäkra lite ytterligare men ingen till det stora huvudhålet eftersom jag ville ha den vändbar och kunna använda den även när jag bär på ryggen. Dessutom tänktej ag komplettera med paraply. Gillar jag funktionen så kommer jag nog sy en snyggare i bättre material och bättre passform senare!
Har även funderata på att sy liknande i fleece till oss till hösten :)
Användarens profilbild
Av Foxan
eamane skrev:Hur man gör? Tja jag tog två billiga duschdraperier med "snyggt" mönster, passade ihop dem skapligt, klippte och tejpade och sydde lite, hmm... Har inte testat den så mkt själv men den verkar funka. Gjorde den dubbel över axlarna och oss just för att det inte ska läcka så mkt vid sömmarna. Kan försöka ta en bild sen om du vill se... Satte en luva över lilla huvudhålet för att regnsäkra lite ytterligare men ingen till det stora huvudhålet eftersom jag ville ha den vändbar och kunna använda den även när jag bär på ryggen. Dessutom tänktej ag komplettera med paraply. Gillar jag funktionen så kommer jag nog sy en snyggare i bättre material och bättre passform senare!
Absolut, jag vill jättegärna se bilden! Tack!!!
Kan du tänka dig att rita hur de klipta delarna såg ut? Går jag för långt? :oops:
Användarens profilbild
Av exiteme
Foxy skrev:
eamane skrev:Hur man gör? Tja jag tog två billiga duschdraperier med "snyggt" mönster, passade ihop dem skapligt, klippte och tejpade och sydde lite, hmm... Har inte testat den så mkt själv men den verkar funka. Gjorde den dubbel över axlarna och oss just för att det inte ska läcka så mkt vid sömmarna. Kan försöka ta en bild sen om du vill se... Satte en luva över lilla huvudhålet för att regnsäkra lite ytterligare men ingen till det stora huvudhålet eftersom jag ville ha den vändbar och kunna använda den även när jag bär på ryggen. Dessutom tänktej ag komplettera med paraply. Gillar jag funktionen så kommer jag nog sy en snyggare i bättre material och bättre passform senare!
Absolut, jag vill jättegärna se bilden! Tack!!!
Kan du tänka dig att rita hur de klipta delarna såg ut? Går jag för långt? :oops:
Vill oxå se! :D
Användarens profilbild
Av teres
Bevakar! Vill också se! :)
Av eamane
Ska försöka få lite hjälp att fota då :) Provade den igår när det kom några droppar och den fyllde ju funktionen så att säga...
Användarens profilbild
Av Foxan
eamane skrev:Ska försöka få lite hjälp att fota då :) Provade den igår när det kom några droppar och den fyllde ju funktionen så att säga...
Tack! Waiting patiently.... 8)
Av eamane
Oki nu ska vi se då :) Har ritat lite i paint, snabbskissat så det ser roligt ut men sambon förstod hjälpligt i alla fall :)
Bild
och så här ser den ut:
BildBild
Vi kan gå genom regnet som en blomsteräng :) Om det visar sej att den funkar bra gör jag en ny och bättre i tåligare material :)
Vassego nu alla :)
Användarens profilbild
Av Foxan
TUSEN TACK!!!

Du är bäst ! :urule: :urule: :urule:

:eld: Nu måste jag försöka att sy en själv!!!
Av eamane
Foxy skrev:TUSEN TACK!!!

Du är bäst ! :urule: :urule: :urule:

:eld: Nu måste jag försöka att sy en själv!!!
Vassego :) Visa bilder sen du med!
Användarens profilbild
Av Foxan
eamane skrev: Visa bilder sen du med!
Absolut! Det lär väl ta minst en vecka innan det blir nåt, men jag lovar! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?