- sön jul 22, 2007 19:47
Några här har bytt bokmärken med varandra - fantastisk idé, men så inser jag att jag är en sådan där fruktansvärt inbiten hundöronmänniska - och tänker - hmm - vore det inte mysigt att skicka en tavla till någon och få en av någon annan? Kanske kostar lite mer att posta, men å andra sidan - tänk vad häftigt!
Jag tänkte så här:
Man skickar en bild av det rum och den plats som man skulle vilja ha tavlan (vardagsrummet, dasset, barnrummet... och en beskrivning av den som ska ha tavlan (dvs något om sig själv, sin familj eller om sitt barn, mer eller mindre filosofiskt/detaljerat) Och så skickar ni det i ett förslutet (frankerat) kuvert till mig
Så blandar jag runt och skickar iväg till en av de som är med i ringen... Och sedan får man tänka, vänta och skapa... (och självklart ta bilder av tavlan)
Vilka är med!?!?
Jusste, tanken jag hade var att formatet skulle vara givet, t.ex. 20 * 20 eller vad det nu finns för bra format som är lättillgängligt...
Jag tänkte så här:
Man skickar en bild av det rum och den plats som man skulle vilja ha tavlan (vardagsrummet, dasset, barnrummet... och en beskrivning av den som ska ha tavlan (dvs något om sig själv, sin familj eller om sitt barn, mer eller mindre filosofiskt/detaljerat) Och så skickar ni det i ett förslutet (frankerat) kuvert till mig

Vilka är med!?!?
Jusste, tanken jag hade var att formatet skulle vara givet, t.ex. 20 * 20 eller vad det nu finns för bra format som är lättillgängligt...
"Man måste förlåta den man var, så att man kan acceptera den man är, för att kunna älska den man kommer bli"