Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Några här har bytt bokmärken med varandra - fantastisk idé, men så inser jag att jag är en sådan där fruktansvärt inbiten hundöronmänniska - och tänker - hmm - vore det inte mysigt att skicka en tavla till någon och få en av någon annan? Kanske kostar lite mer att posta, men å andra sidan - tänk vad häftigt!

Jag tänkte så här:
Man skickar en bild av det rum och den plats som man skulle vilja ha tavlan (vardagsrummet, dasset, barnrummet... och en beskrivning av den som ska ha tavlan (dvs något om sig själv, sin familj eller om sitt barn, mer eller mindre filosofiskt/detaljerat) Och så skickar ni det i ett förslutet (frankerat) kuvert till mig :) Så blandar jag runt och skickar iväg till en av de som är med i ringen... Och sedan får man tänka, vänta och skapa... (och självklart ta bilder av tavlan)

Vilka är med!?!?

Jusste, tanken jag hade var att formatet skulle vara givet, t.ex. 20 * 20 eller vad det nu finns för bra format som är lättillgängligt...
Användarens profilbild
Av Ester
oj - det lät verkligen intressant men jisses vad det kändes stort på nåt sätt.....

vet inte om jag är intresserad eller ej....
Användarens profilbild
Av Vida
Men man kan ju göra en liten liten tavla bara... på sisådär 10x10cm DÅ blir det ett litet projekt :)
Och om man vill göra det lättare så kan man bestämma ett tema istället - t.ex. "Bära nära" och göra tavlan utefter det...
Användarens profilbild
Av Elsa
Oj, det låter jätteroligt. :) Men jag är rädd att få en massa prestationsångest! :roll: Ska fundera lite på det...
Användarens profilbild
Av acand
Låter kul, jag vill vara med!
Användarens profilbild
Av schmut
schmut skrev:om man kör på en given ramstorlek, exempelvis någon av panduros billigare i smått format, så är jag med.
om man exempelvis gör så att någon, exempelvis jag, traskar ner till panduro och höper x antal pannåer i minsta storleken för 19.50 (eller vad de nu må kosta) och skickar ut dem till folket som anmält sig.
man har sedan en månad på sig att göra något med sin pannå och skicka iväg den till sin tavel-kompis?
då rör det sig om så lite pengar att man inte ska kunna känna några prestationskrav utan det blir helt fritt och idéfluffigt?!

exempelvis en sådan här
Bild
http://www.pandurohobby.se/order/Produc ... aid=190140
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag tycker det här är en oerhört inspirerande idé. Fast jag har absolut inga bilder på mitt hem i pappersformat... Vore det inte enklare att maila?
Användarens profilbild
Av norkmedoo
vilken utmaning, svår att motstå :wink:
Användarens profilbild
Av schmut
Elin G skrev:Jag tycker det här är en oerhört inspirerande idé. Fast jag har absolut inga bilder på mitt hem i pappersformat... Vore det inte enklare att maila?
ja, eller strunta i hemmen ser ut....och bara göra en personlig tavla baserat på vem det är som gör den, inte vem som ska få den?
Användarens profilbild
Av Elin G
schmut skrev:
Elin G skrev:Jag tycker det här är en oerhört inspirerande idé. Fast jag har absolut inga bilder på mitt hem i pappersformat... Vore det inte enklare att maila?
ja, eller strunta i hemmen ser ut....och bara göra en personlig tavla baserat på vem det är som gör den, inte vem som ska få den?
Det var en bra idé, tycker jag.
Användarens profilbild
Av florin
Elin G skrev:
schmut skrev:
Blir det denna idé som gäller är jag på :-D

Tycker dock att det är bättre om man köper sin egen pannå, finns ju massor med ställen att köpa dem på och jag slipper gärna portot...
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Elin G skrev:
schmut skrev:
hugger på den också :wink:
Användarens profilbild
Av Vida
norkmedoo skrev:
Elin G skrev:
schmut skrev:
hugger på den också :wink:
:iagree:

Vad tror ni om ett Tema? Ska vi ha det eller skippa och fullständigt freebase:a?

Och format - jag har gärna typ 10'10 eller 15'15 så att man kan fluffa ordentligt...
Användarens profilbild
Av acand
En pannå förutsätter att tavlan ska målas i olja, eller har jag fel. En tavla kan väl skapas på andra sätt - foto, akvarell, tusch eller annat.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?