Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Konstigt, jag som har för mig att man bara räknar själva dragkedjan? :hmm: De kan ju faktiskt ha ritat/skrivit fel.
Användarens profilbild
Av funshine
Fast ibland fortsätter ju blixtlåset på insidan. nedanför sprundet alltså det kan inte va något sådant. Eller att det inte går att köpa blixtlås i den längden du ska ha.
Användarens profilbild
Av aspen
funshine skrev:Fast ibland fortsätter ju blixtlåset på insidan. nedanför sprundet alltså det kan inte va något sådant. Eller att det inte går att köpa blixtlås i den längden du ska ha.
jag hade ett hemma nu, 16 cm långt så jag vet ju inte hur jag ska räkna på mönstret.
Användarens profilbild
Av funshine
vad ska du sy? Ska dragkedjan va i en söm eller ska det bli en gylf eller något annat? Har du läst instruktionerna till mönstret? Då kan det ju klarna bland.
Användarens profilbild
Av aspen
funshine skrev:vad ska du sy? Ska dragkedjan va i en söm eller ska det bli en gylf eller något annat? Har du läst instruktionerna till mönstret? Då kan det ju klarna bland.
det ska vara i en kjol, i sidosömmen, en såkallad dolt söm, men som du säger, det löser sig nog, jag har inte kommit så långt ännu :-)
Användarens profilbild
Av funshine
då kan den troligtvis fortsätta innanför utan problem. Sätt dragkedjan kantikant med den färdiga linningen. skulle du va rädd för skav så går det ju att klippa AV DEN OCKSÅ. oops caps. Skulle du klipa så akta så du inte drar av kläppen. Det är ett helvete att pilla på den igen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?