Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lycke
Jag fyndade en klänning idag på auktion. Tyget, mörklila med ljusare lila blommor, bli alldeles underbart till min brudtärneklänning! Jag vet att jag sagt att lila inte är min färg, men det här tyget är underbart! Tygets baksida är i svart, med samma mönster, och skulle lika gärna kunna användas som framsida. Som tur var är den typ fyra strl för stor, och hellång, jag vill ha knälång, så jag har bra med tyg att använda för att sy om den.

Jag vill ha mönster på en axelbandslös klänning, men jag inser att jag kommer att behöva mönster för att den ska bli bröllopsfin. Urusel som jag är på att söka på nätet, hittar jag ingen bra sida med symönster.Men jag veeeet ju att det finns...Nån som har tips?!
Användarens profilbild
Av sofiutane
jag gjorde en från ett mönster i allt om handarbete. Den var superenkel att göra med endast en resår fastsydd upptill och under brösten. Fast just ja, mönstret var 38 cm för stort även om jag gick efter deras definition av min storlek. Kanske inte så mycket att gå efter alltså.
Av Jenny
Lycke :this: Före och efter-bild måste vi ju få också!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?