Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Äntligen fick jag tummen ur och sydde en första tygblöja till lillen! Bruna och vinröda liknande kommer om den här passar.

Det är flanell på insidan och vanlig fleece på utsidan. Lite EC-stuk för mig som inte vill torka så mycket kiss men vill att han ska känna när han kissar.

Och så blev det några tygbindor som är så små att jag borde kalla dem trosskydd... Fuskmocka med flanellkärna. Mönster från sleepingbaby.net.

Åter till symaskinen. Jag har 10 färdignålade amningskupor att sy klart. :) (Jag insåg att jag hittills lagt ungefär 600 kr på amningskupor, så jag tänkte att det kanske är dags att börja med tygkupor istället.)
Senast redigerad av surftrollet den tor sep 27, 2007 09:08, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Bina
Jättefina!
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Snygga!

Amningskuperåd - tre lager flanell är bäst! 4 blir för stelt. Frotté i mitten funkar men syns mer och så kan det ge mönster på brösten...
Av surftrollet
Cinnamon skrev:Snygga!

Amningskuperåd - tre lager flanell är bäst! 4 blir för stelt. Frotté i mitten funkar men syns mer och så kan det ge mönster på brösten...
Tack! Jag har tre lager flanell och så ett tunt tyg som liknar fuskmocka på båda sidorna om det. Gjorde några på prov först och de trivs jag med, men visst syns de om jag inte har en vadderad BH. :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
kanonfina!!
Nu har jag provat den på honom:
Bild

De sitter rätt bra, mönstret blev OK. Fast han kan nog ha dem ganska länge... ;) Ett problem dock: Flanellen i grenen rullar sig utåt. Räcker det med att kantsticka för att få ordning på det tro? Eller hur ska man göra? Resåren är ditsydd i sömsmånen på fleecesidan, eftersom jag bara hade svart resår.
Av Britt
Vad duktig du varit! :tumsup: Sådana tygbindor skulle jag kunna tänka mig. Fast de jag har från Mother of Eden slits väl aldrig ut... Det har ju inte de från Imse gjort heller :wink: !
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?