Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Foxan
G'dag alla glada!

Har en fråga till er som bor i Sthlm eller kan Sthlm: vart finns de bästa (med stor urval och helst inte de dyraste) tygaffärer? Hur kan man ta sig dit från T-Centralen?
Tänkte att ta en liten tur ut i stora världen på Lördag och köpa lite tyg, annars mina fina röda gardiner ligger risigt till... :twisted:

Alla Uppsalabo, var köper ni tyg? Ohlssons, tygaffär mittemot Dragon Palace, Åhlens, Gardintyger vid H-centrum (dyr :(), Pfaff-Bernina vid Royale... Finns det flera?

Tack!
Senast redigerad av Foxan den ons jul 18, 2007 08:47, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Stark
Eld77: Den kände jag inte till...

Foxy: Du har även Tygomania brevid OKQ8 på Kungsgatan (snett mitt emot Willys - mot IKEA). De har billiga tyger och ofta rea, utbudet varierar. De är dock inte billigare på tillbehör.
Användarens profilbild
Av bani
Jag tror du fick med alla i Uppsala där faktiskt. Finns nåt utförsäljningställe också tror jag, I antingen Boländerna eller Librobäck, men har inte varit där.
Användarens profilbild
Av Anso
Användarens profilbild
Av Foxan
Anso skrev:www.tygverket.se :D
Tackar-tackar! :app:
Cilia skrev: Foxy: Du har även Tygomania brevid OKQ8 på Kungsgatan (snett mitt emot Willys - mot IKEA). De har billiga tyger och ofta rea, utbudet varierar. De är dock inte billigare på tillbehör.
Just ja! Tack!

Då kanske gardinerna överlever ett tag till... Fast det är låååångt tills lördag! :evil:
Användarens profilbild
Av Anso
trusis skrev:jag gillar dollys tyger vid odenplan. lätt att hitta, bra ordning.
Billiga knappar... :)
Ja, det är en bra affär!!
Användarens profilbild
Av Foxan
trusis skrev:jag gillar dollys tyger vid odenplan. lätt att hitta, bra ordning.
Billiga knappar... :)
Ok, då skriver vi: "Dollys tyger".... :notes:
Tack! :tumup:
Användarens profilbild
Av persilja
belinda skrev:
Eld77 skrev:Östra Sveriges bästa tygaffär:

Sundbybergs textilcentrum
:iagree:
Jag håller också med! Jättebra sortiment.
Användarens profilbild
Av persilja
Och på Sveavägen vid Hötorget finns ju "Ohlssons tyger", fast där finns kanske inte så roliga tyger som i Sumpan, men iallafall. På undervåningen kan man hitta lite billigare stuvar.

Och på Kungsgatan i samma korsning finns Panduro (svindyra tyger, men man kan hitta lite snyggt iallafall) - tror att de har eller håller på med sluttampen av en rea just nu också. :)
Användarens profilbild
Av Foxan
Tack för alla svar!

Det blir kanske ingen Stockholm på lördag... Hade handlat på Tygomania igår. Ser ut som de håller på med en total utförsäljning. Det är inte klokt, tyger kostar 10-120 kr/m!!! Altså 120 kr för de dyraste! Sytråd för halvapris....:shock:
Köpte c:a 18 m tyg :roll: :oops:

Cilia, tack för påminelsen om butiken!
Användarens profilbild
Av nima
persilja skrev:
belinda skrev:
Eld77 skrev:Östra Sveriges bästa tygaffär:

Sundbybergs textilcentrum
Jag håller också med! Jättebra sortiment.
å jag som tycker den är helt kass :oops: Blev verkligen besviken när jag var där...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?