Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är tokarg! Bomullstyget på S&S var slut, så tjejen rekommenderade smalspårig manchester. Visade min Becosele och påtalade att tyget var till en sele. När jag tog på selen idag och skumpade bak Zack, så sprack tyget!!!! Blir att åka tillbaka, köpa annat tyg och sedan sprätta, sprätta, sprätta och sy igen... *suckar djupt*
exiteme skrev:Är tokarg! Bomullstyget på S&S var slut, så tjejen rekommenderade smalspårig manchester. Visade min Becosele och påtalade att tyget var till en sele. När jag tog på selen idag och skumpade bak Zack, så sprack tyget!!!! Blir att åka tillbaka, köpa annat tyg och sedan sprätta, sprätta, sprätta och sy igen... *suckar djupt*
Visst blir man arg. Jag har sytt en MT i smalspårig manchester och det tyget sprack också :cry: så jag håller med det:

Sy inte bärselar i det tyget!!!

Annars var det ju en skitsnygg sele du sytt :D
Användarens profilbild
Av Anso
OJ! Tack för varningen för jag går just i de tankarna. Är manschester svagt på något sätt och varför då?
Användarens profilbild
Av ernamalin
Oj, men hur kan det bli så? är det tyget så klent?

Sydde min allra första sele i just smalspårig manchester men sydde fast axelbanden så galet så det blev aldrig av att den blev helt färdig (HATAR att sprätta!)
Användarens profilbild
Av Anso
Men om man syr i ett stadigare tyg innerst i axelbanden och bara sätter manschestern ytterst på sittdelen så borde det kanske gå?
Senast redigerad av Anso den sön jul 15, 2007 21:38, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Fryle
Och jag som precis köpt jättefin smalspårig brun manchester på just S&S för att sy en sele, då kan jag ju göra något annat kul av det och får leta upp något annat till sele.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Anso skrev:Men om man syr i ett stadigare tyg innerst i axelbanden och bara sätter manschesterna ytterst på sittdelen så borde det kanske gå?
:iagree: *Drömmer om en råååsa vadderad manchestersele...*
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag har sytt en sele i smalspårig manchester, som e flitigt använd av mina vänner...

det beror nog på hur tjock den e?

hur sprack den egentligen? var det tyget eller sömmen?
Användarens profilbild
Av exiteme
Panakeia skrev:jag har sytt en sele i smalspårig manchester, som e flitigt använd av mina vänner...

det beror nog på hur tjock den e?

hur sprack den egentligen? var det tyget eller sömmen?
Här sprack den...
Bild
Användarens profilbild
Av miriel
Jag hade nog lagt tyget åt andra hållet så sömmen hade gått rakt över "spårigheten", då hade det nog inte kunnat gå sönder. Dubbelsöm rakt över och sedan har du en superhållbar sele. Jag skulle utan problem våga sy en sele i smalspårig manchester.
Hoppas du ska få ordning på den!
:D
Användarens profilbild
Av Anso
miriel skrev:Jag hade nog lagt tyget åt andra hållet så sömmen hade gått rakt över "spårigheten", då hade det nog inte kunnat gå sönder. Dubbelsöm rakt över och sedan har du en superhållbar sele. Jag skulle utan problem våga sy en sele i smalspårig manchester.
Hmmmm, kan nog vara så. Nu kom hoppet om en manschestersele tillbaka.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Anso skrev:
miriel skrev:Jag hade nog lagt tyget åt andra hållet så sömmen hade gått rakt över "spårigheten", då hade det nog inte kunnat gå sönder. Dubbelsöm rakt över och sedan har du en superhållbar sele. Jag skulle utan problem våga sy en sele i smalspårig manchester.
Hmmmm, kan nog vara så. Nu kom hoppet om en manschestersele tillbaka.
:iagree: :app: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?