Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ingetora
Jag hittade en sunkig gammal vagn (Emmaljunga Kimi tror jag) i sophuset, men kunde inte låta bli att ta hem den ändå. Den hade nog stått ute, för den var rostig, möglig och solblekt. Det mesta gick att göra något åt, men klädseln har jag inte orkat byta än, så den är fortfarande blekt ( men ren). Även hjulen är bytta, de såg förskräckliga ut.

Bild

Bild

Sydde en sittdyna till, och nu börjar den se hyfsad ut. Funderar på om man kan bättra på klädseln med någon form av textilfärg, färga går inte.

Och vår gamla trotjänare (tråkig sulky från -01) behövdes ju inte längre så jag sydde en sittdyna till den också för att den skulle se lite roligare ut, och sålde iväg den.

Bild
Användarens profilbild
Av korell
Wow, vilket fynd. Sådana gör aldrig jag :roll:
Användarens profilbild
Av Ingetora
Hihi, härom dagen hittade jag dessutom en Hokus Pokus matstol och en docksäng på hjul från 60-talet i containern. :mrgreen:
Eller det var faktiskt Axel som tipsade om docksängen, andra generationens sakletare! :rofl:
Användarens profilbild
Av Bina
:urule:
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vilka fynd! vad är det för container? Här finns inga sådana uppställda mer än på återvinningsstationen och där får man INTE ta något om man inte ser någon som ska slänga något och haffar dem innan de har gjort det. En gång såg jag en gammal Emmaljunga dockvagn i plysch eller liknande och jag grät nästan för att jag inte kunde få ta med den hem, det ska ju ändå slängas liksom! Då kunde man väl få ta det istället :cry:
Användarens profilbild
Av Ingetora
Annika80 skrev:Åh vilka fynd! vad är det för container? Här finns inga sådana uppställda mer än på återvinningsstationen och där får man INTE ta något om man inte ser någon som ska slänga något och haffar dem innan de har gjort det. En gång såg jag en gammal Emmaljunga dockvagn i plysch eller liknande och jag grät nästan för att jag inte kunde få ta med den hem, det ska ju ändå slängas liksom! Då kunde man väl få ta det istället :cry:
Nej, vad hemskt, om jag hade sett en sån vagn och inte fått ta den skulle jag också grinat! Vilket slöseri, tur att man inte jobbar på återvinningsstation, eller synd att man inte gör det kanske... :lol: Vi har ett grovsoprum i vårt bostadsområde och ett för elavfall också.
fantasiflicka skrev:Åååh, en sådan emmaljunga är min drömvagn!!! :loving: :loving:

Säg till snälla, snälla OM du någon gång vill sälja den!!! :D :D

Superfina dynor också!
Haha, okej, jag ska försöka komma ihåg det sen då. Signe har aldrig gillat att åka vagn, så jag vet inte hur länge vi behåller den. Men samtidigt är det ju bra att ha _nån_ vagn vid större utflykter eller att bara lassa prylar i på bussen/på väg hem från dagis.
Användarens profilbild
Av Edith
Åh, vilka fynd!! :shock: och vad snyggt det blev!
Användarens profilbild
Av sarahlc
åh, hjälp - jag tror jag svimmar! vilket fynd! :shock:

och sittdynorna... :love: :app:
Användarens profilbild
Av ylkir
Åh vad sulkyn bidde fin med den dynan Vill haaaaa :heart:
Användarens profilbild
Av Ingetora
ylkir skrev:Åh vad sulkyn bidde fin med den dynan Vill haaaaa :heart:
Ja, dynan gör hela vagnen tycker jag. Och jag som inte ens gillade tyget först. :lol: Men i vagnen passar det bra.
Användarens profilbild
Av Ingetora
Erik&Idasmamma skrev:Vart har du hittat tyget till dynan som är i den nyare vagnen? Alltså det med vägar och hus på. Jag och min syster hade sånt tyg som rullgardin när vi var små.

/Katarina
Det hittade jag på Tradera. Först var det kojtyg i barnens loftsäng, men nu ska det nog få bli något annat av det som är kvar... Förslag? :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?