Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Recept, mönster, beskrivning på hissgardin önskas!

Eller annan enkel, billig lösning för ett köksfönster i stort behov av insynsskydd. Fönstret är 145 cm brett och man öppnar hela fönstret inåt om man vill öppna det. Så vi vill gärna kunna få hela gardinen ovanför fönstret eller nåt när vi vill öppna fönstret. Vår granne har satt fast någon plast på fönstret som gör det "frostat", bara nedre halvan...men det känns inte som den bästa lösning... Dels tycker jag inte att det är såå fint och sen VILL jag kunna se ut helt och hållet ibland.
Jag vill helst slippa hålla på med håltång och öljetter...

Någon som har något bra förslag?
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Har för mig att jag sett "färdiga" upphängningar till hissgardiner, dvs band med ringar som man syr (stryker?) fast på baksidan och sen trär i snörena & hänger upp. Frågan är bara var det var :hmm: Kan ha varit både på Åhléns & hos Stoff & Stil, men jag kan inte svära helt säkert på att det är där jag har sett det
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Gullan skrev:
PS - Vi vill nog se färdiga bilder sen :this:
ofcourse!
Jag är ju känd för att sy det jag ber om mönster till och sedan visa upp dem! :inte:
Men jag SKA verkligen anstränga mig för att visa, för det SKA bli en! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?