- sön jul 08, 2007 14:23
Detta är en del av resultatet av vad jag lyckats knåpa ihop med lite garn och en virknål sedan maj.

En klänning i vanligt stickgarn som Millie ska ha på julafton. (Nej jag är inte alls ute i god tid
) Färgen är mer mörkröd, fick inte till ett bra kort. Tanken är att Moa ska få en likadan också( och kanske ett linne till mig!)

Ännu en klänning i samma mönster som Millie hade på midsommar. denna gång i bumullsgarn. Har gjort en likaden till en kompis flicka och håller på med en till moa också.

En liten mössa till Millie.

En tröja till Millie. Ska göra en i gult också som matchar mössan.
Behöver jag säga att jag äääälskar att virka. Det är det enda som kan hålla mina fingrar borta från godisskålen på kvällarna.

En klänning i vanligt stickgarn som Millie ska ha på julafton. (Nej jag är inte alls ute i god tid

Ännu en klänning i samma mönster som Millie hade på midsommar. denna gång i bumullsgarn. Har gjort en likaden till en kompis flicka och håller på med en till moa också.

En liten mössa till Millie.

En tröja till Millie. Ska göra en i gult också som matchar mössan.
Behöver jag säga att jag äääälskar att virka. Det är det enda som kan hålla mina fingrar borta från godisskålen på kvällarna.