Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av elli
Var hittar men PUL-tyg, vet att babyheaven har men de måste väl finnas fler ställen?

Jag e sugen på att sy en till blöjpåse.
Användarens profilbild
Av vanja77
skall du bara ha lite är nog babyheaven det billigaste altenativet annars får man beställa från england, irland eller usa och då kostar ju frakten en hel del.
Användarens profilbild
Av elli
Jag hittar inget mönstrat som jag gillar på babyheaven annars hade jag gärna beställt därifrån.

Så vet nån var jag kan hitta de kanske en länk?
Användarens profilbild
Av jag71
På tinaws sida bära nära finns det länkar. www.baranara.se kolla sen under tygblöjor och tygbindor. En bit ner på den sidan finns det länkar.
Användarens profilbild
Av elli
Tack för tipsen.
Ska genast kolla upp dem.

Om någon skulle sitta in med några fler tips så tar jag tacksamt emot dem :)
Av avon
Jag har köpt PUL-tyg från One stop diaper shop i USA. Det fungerade bra. Jag fick tyget efter en dryg vecka (9-10 dagar tror jag) och jag slapp att betala tull också.
Av Mumskickan
avon skrev:Jag har köpt PUL-tyg från One stop diaper shop i USA. Det fungerade bra. Jag fick tyget efter en dryg vecka (9-10 dagar tror jag) och jag slapp att betala tull också.
Ibland är de snabba, men det kan ta tre månader ibland också, bara så att man inte blir förvånad om det skulle bli så. Men billiga är de ju....
Av avon
Mumskickan skrev:
avon skrev:Jag har köpt PUL-tyg från One stop diaper shop i USA. Det fungerade bra. Jag fick tyget efter en dryg vecka (9-10 dagar tror jag) och jag slapp att betala tull också.
Ibland är de snabba, men det kan ta tre månader ibland också, bara så att man inte blir förvånad om det skulle bli så. Men billiga är de ju....
Ja, man ska nog inte välja det billigaste fraktalternativet, då får man nog vänta länge.
Av Mumskickan
avon skrev:
Mumskickan skrev:
Ja, man ska nog inte välja det billigaste fraktalternativet, då får man nog vänta länge.
Ja, men ibland kan det komma snabbt trots att man valt den billigaste frakten. JOm man är mer otålig ska man nog ta lite dyrare frakt. Jag har någon gång, när jag beställt mycket, tagit den dyraste frakten och fått paketet inom några dagar. Det blir inte så dyrt om man beställer mycket, eller går ihop flera.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?