Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
Nu har jag bestämt mig för att slakta min svarta Fuzzi med uttjänta resårer. Två tygbindor skall den få äran att bli istället :D

Frågan är vad jag skall ha för fyllning i den? Inlägg har jag i överflöd både MT:s och bambu som jag kan slakta. Jag funderar på att ha ett bambulager överst som ytskikt, eller är det bättre med flanell, det kanske suger fortare? Och sedan behöver jag en kärna under,ett eller två lager microterry? Eller ett eller två lager bambu? Eller ett av varje?

Någon som har erfarenhet? Blod har ju inte samma konsistens som kiss, så jag tänker att det inte går att resonera helt lika som till tygisar...
Av letw83
Nu har jag ingen erfarenhet alls av bambu alls. Men jag har tre varianter av tygbindor. Alla har flanell som kärna, vilket jag tycker funkar bra, men jag blöder inte överdrivet mkt. På mina köpes (ecosoft) är det flanell överst, och i, samt ett pullager och så flanell underst (pulet inbakat)

Flanell överst tyckte jag var lite obehagligt, blodet stannar liksom kvar och är fuktigt mot huden.
Samt att dom hade sytt med bomullstråd och flanellen under tillsammans med tråden gjorde att blodet vandrade till undersidan. Nu hann det aldrig blöda igenom, men ändå...

Därför sydde jag egna. Beställde pul och fuskmocka från babyheaven. Dessa kom att bli mina favoriter. Tog formen från ecosoft.

Nu har jag nyligen beställt mer material och har precis sytt fler, fast med ett annat mönster. Då jag fick mer pul än fuskmocka har några fått velour överst, men dom har jag inte hunnit prova ännu. Det blir i dagarna.

Konkret: Flanell funkar utmärkt som kärna, men jag gillar den inte som ytskikt.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?