Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Ni som har gjort babylegs själva, vad har ni använt för strumpor? Knästrumpor? Hur har ni gjort när ni klipper av? Vid hälen? Har ni satt resår i och fållat eller bara fållat kanten?

Är sugen på att göra ett par egna till min lilla skrutta.
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag köptev överknät-strumpor på vår månadsmarknad. Klippte strax över hälen, zigg-zackade och trädde i resår. Se här;

Bild
Användarens profilbild
Av Maddemoa
De var ju superfina!!
Marknadsstrumpor var ett bra tips. Där brukar man ju kunna hitta billiga. Ska till Killebom=marknad på onsdag. Ska kolla där.
Användarens profilbild
Av Mammut
...men varför klipper man av strumpan?? :hide: ..har inte riktigt fattat det med babylegs... :hmm: Hittills har jag använt knästrumpor på lillen ibland när jag bär...är det inte bra med strumpa över foten? :mitvit:
Användarens profilbild
Av Camilla74
Mammut skrev:...men varför klipper man av strumpan?? :hide: ..har inte riktigt fattat det med babylegs... :hmm: Hittills har jag använt knästrumpor på lillen ibland när jag bär...är det inte bra med strumpa över foten? :mitvit:
Jag antar att man gör det för att en strumpfot passandes en 41:a eller så blir aningens stor på en bebis! :wink:
Av surftrollet
Jag köpte knästrumpor och använde fot-delen som mudd (gjorde den lite smalare än strump-'benet') som jag satte dit längst ner där jag klippt av strumpan ovanför hälen.
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Åh, tack för länken. Jag har sett den förut och sedan letat men inte hittat den igen. Nu ligger den tryggt bland mina favoriter! :lol: [/quote]
Av Sia
Mammut skrev:...men varför klipper man av strumpan?? :hide: ..har inte riktigt fattat det med babylegs... :hmm: Hittills har jag använt knästrumpor på lillen ibland när jag bär...är det inte bra med strumpa över foten? :mitvit:
jag köpte ett par turkosa knästrumpor med ylleblandning i storlek 38 på H&M, men jag fegade ur och andvände dom dubbelvikta på wille istället, när man viker ner skaftet över hälen på strumpan så syns den inte, sen drar man på ett par babystrumpor ovanpå så ser det ut som babylegs fast varmare :wink:
Jag SKA klippa av dom, ,men nu är det ju inte säsong heller.....

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?