Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
Jag hade tänkt sy en sele, men det liggunderlag jag hade tänkt använda i bältet har visst försvunnit. Kan jag sy en mei tai, men med kosta axelband som man knäpper istället och få ett vettigt resultat tror ni? Jag sydde en bäranära-sele för en evighet sen, men ogillade det mjuka höftbältet, däremot har jag ju en mei tai som jag tycker om (förutom att man inte kan använda den när det är slaskigt ute eftersom banden släpar i marken när man knyter :roll: )
Användarens profilbild
Av Elin G
Nu hittade maken liggunderlaget :vågen:
Men jag undrar ändå, problemet kanske kommer tillbaka :wink:
Användarens profilbild
Av buebo
Elin G skrev:Jag hade tänkt sy en sele, men det liggunderlag jag hade tänkt använda i bältet har visst försvunnit. Kan jag sy en mei tai, men med kosta axelband som man knäpper istället och få ett vettigt resultat tror ni? Jag sydde en bäranära-sele för en evighet sen, men ogillade det mjuka höftbältet, däremot har jag ju en mei tai som jag tycker om (förutom att man inte kan använda den när det är slaskigt ute eftersom banden släpar i marken när man knyter :roll: )
Så vill jag oxå ha. :D Alltså axelremmar som på Ergon men vanligt "rakt" band runt midjan. Gillar inte höftbältet på Ergon (för mkt fläsk och inga höfter)så om du testar vill jag veta resultatet. Jag har så ovillig symaskin...... :evil:

Men kul att ni hittade liggunderlaget,man kan bli arg för mindre...
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tror att det går utmärkt. Det är ju inte så himla stor skillnad på MT och (ergonomisk) sele.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?