- lör jun 30, 2007 21:49
Efter fredagens diskussion med Naimez på öppna förskolan så var jag ju bara TVUNGEN att testa om det gick. Jag ritade och funderade och klurade och sydde. Stärkt av alltför många kaffekoppar (sambon testade nya espressomaskinen) så var jag lite skakis och hade väldigt mycket energi, så prototyp kanske man kan kalla den. Alla sömmar håller inte riktigt för att granskas med lupp. Men, ett hyfsat första försök var det...

Här är en bild på hur den såg ut innan....

//Kaja
PS: Tack även Tabby som lånade mig sin Beco och lärde mig att om man bara spänner åt patapumen tillräckligt hårt med axelbanden så får man bättre passform. Du sa visserligen inget, men att prova något som passar en strl 34 utan att ändra några inställningar på remmar får en att tänka efter lite.

Här är en bild på hur den såg ut innan....

//Kaja
PS: Tack även Tabby som lånade mig sin Beco och lärde mig att om man bara spänner åt patapumen tillräckligt hårt med axelbanden så får man bättre passform. Du sa visserligen inget, men att prova något som passar en strl 34 utan att ändra några inställningar på remmar får en att tänka efter lite.
Senast redigerad av Kaja den tis nov 27, 2007 21:37, redigerad totalt 1 gånger.