Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av malibell
Funkar det? Jag har aldrig färgat något överhuvudtaget... skulle det funka att färga en mobywrap i nån trevlig färg? (Har inte ens köpt den än, men jag funderade bara lite). :D
Användarens profilbild
Av buebo
Jag färgade en ljusrosa moby med röd färg och den vart typ korallrosa. Men sömmarna blir inte färgade.

Ska se om jag hittar nån bild.

Bild
Senast redigerad av buebo den fre jun 29, 2007 22:09, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av malibell
Den här skulle nog vara naturvit från början då... Fungerar det då?
Användarens profilbild
Av malibell
Haraldsmamma skrev:Jag batikfärgade minnaturvita moby wrap i förrgår. Kanterna blir som sagt vita, men eftersom min är grön-vit nu så gör det inget. Vet inte om man kan klistra in bilder här så jag länkar så får du se hur det blev.

http://www.familjeliv.se/hem/haraldsmamma/galleri.php
Snygg!
Användarens profilbild
Av buebo
malibell skrev:Den här skulle nog vara naturvit från början då... Fungerar det då?
Du får ju vita kanter men det är ju en smakfråga :wink:
Användarens profilbild
Av buebo
malibell skrev:
Haraldsmamma skrev:Jag batikfärgade minnaturvita moby wrap i förrgår. Kanterna blir som sagt vita, men eftersom min är grön-vit nu så gör det inget. Vet inte om man kan klistra in bilder här så jag länkar så får du se hur det blev.

http://www.familjeliv.se/hem/haraldsmamma/galleri.php
Snygg!
:iagree:
Användarens profilbild
Av malibell
buebo skrev:
malibell skrev:Den här skulle nog vara naturvit från början då... Fungerar det då?
Jamen det gör inget tycker jag... Frågan är vad man skulle välja för färg då... Jag är ju sååå förtjust i rosa... Fast jag skulle vilja ha den knallrosa! Går det månne?
Användarens profilbild
Av buebo
malibell skrev:
buebo skrev:
Jamen det gör inget tycker jag... Frågan är vad man skulle välja för färg då... Jag är ju sååå förtjust i rosa... Fast jag skulle vilja ha den knallrosa! Går det månne?
Det finns ju duktiga "färgare" här på SB,du får rådfråga nån av de. :D Visst har jag sett att nån färgat nåt knallrosa eller har jag drömt :?
Användarens profilbild
Av malibell
buebo skrev:
malibell skrev:
buebo skrev:
Det finns ju duktiga "färgare" här på SB,du får rådfråga nån av de. :D Visst har jag sett att nån färgat nåt knallrosa eller har jag drömt :?
Hoppas de hittar min tråd här då! :D
Användarens profilbild
Av acand
Jag har färgat en naturfärgad minimundus, kanten är som dom andra säger fortfarande vit - men det gör inte så mycket tycker jag. Däremot var jag inte tillräckligt noggrann när jag färgade, den blev flammig - tror det beror på att tyget inte blev tillräckligt genomblött innan, ska färga om den och vara noggrannare så blir det nog bra.

Resultat:
Bild

Jag tror det ska gå bra att färga knallrosa.
Användarens profilbild
Av malibell
acand skrev:Jag har färgat en naturfärgad minimundus, kanten är som dom andra säger fortfarande vit - men det gör inte så mycket tycker jag. Däremot var jag inte tillräckligt noggrann när jag färgade, den blev flammig - tror det beror på att tyget inte blev tillräckligt genomblött innan, ska färga om den och vara noggrannare så blir det nog bra.

Resultat:
Bild

Jag tror det ska gå bra att färga knallrosa.
Snygg färg!! Då borde det funka med kanllrosa kan man tycka... :D

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?