Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min mans kusin gifter sig om ett par veckor. De önska sig pengar till bröllopsresa men det är så trist att bara ge pengar i ett kuvert.

Jag har klurat lite och kommit fram till att om man scrappar ett album men istället för bilder sätter man i tomma fotopapper. Jag tänkte göra bildtexter som speglar saker man kan göra och som (iallafall vissa saker) kostar pengar men inte är dyra. exempelvis Kaffet smakar aldrig så gott som på en solig uteservering. Och så fäster man en lagom summa för kaffe för två personer i euro på samma sida.

Är det någon som har förslag på saker man kan ta med? De ska åka sista minuten så det är ju inte klart var de hamnar men det lutar tydligen åt Rom...
Av Vinterhumlan
:shock: Vilken otroligt fin idé!!!

Jag har inte mycket till tips att komma med, men om jag fick åka till Italien skulle en stor del av mina fickpengar läggas på glass, jag älskar nämligen italiensk glass :oops:

Varför inte göra något om någon souvenir man köper på marknad, eller någon taxiresa, eller inträde till kyrka/museum kanske?
Användarens profilbild
Av sus
Åh vilken bra idé!
Vinterhumlans idér är jättebra. Till det vill jag lägga:
Köpe en flaska vin att ta med hem och dricka på 1 års bröllopsdagen, Skicka vykort till DIG!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jättekul idé! Tyvärr har jag inga tips just nu mer än buss/taxi resa och kanske taxfree om ni vet att dem ska flyga eller så.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?