Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Selman_73 skrev:Vad kostade det då? Var på IKEA i Linköping idag och jag såg inget "rea" pris direkt.Det beiga kostade 19 kr metern på IKEA Barkarby i helgen. Det verkar som att de bara sätter ner priset om de har mycket kvar, för det var inte nedsatt pris på det röda eller gröna, som det verkade finnas mindre kvar av.
Kaffemoster skrev:Näeee, det var nog inget rea-pris på Lenda i Lkpg. Jag tyckte jag kollade in alla tyger noggrannt så jag borde ha kommit ihåg det.Selman_73 skrev:Vad kostade det då? Var på IKEA i Linköping idag och jag såg inget "rea" pris direkt.Det beiga kostade 19 kr metern på IKEA Barkarby i helgen. Det verkar som att de bara sätter ner priset om de har mycket kvar, för det var inte nedsatt pris på det röda eller gröna, som det verkade finnas mindre kvar av.
Nebulosa skrev:Vad kan man sy av en sån? MT?Funkar säkert. Jag vet de som sytt långsjal av det, och själv har jag en bärpåse som jag gillar.
Kaffemoster skrev:Japp jag har sytt ett par MT´s av det, och det funkar jättebra till ett barn som inte är alltför stortNebulosa skrev:Vad kan man sy av en sån? MT?Funkar säkert. Jag vet de som sytt långsjal av det, och själv har jag en bärpåse som jag gillar.
kajsa kavat skrev:Funkar bra till min 17-månaders också. Vet inte vad han väger nu, mellan 11 och 12 kg tror jag? Men det tog lite invänjning för i början kändes det lite svajigt men inte nu när jag lärt mig "tekniken"Kaffemoster skrev:Japp jag har sytt ett par MT´s av det, och det funkar jättebra till ett barn som inte är alltför stortNebulosa skrev:Vad kan man sy av en sån? MT?Funkar säkert. Jag vet de som sytt långsjal av det, och själv har jag en bärpåse som jag gillar.(dvs under året kanske)
If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?