Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tivedstrollet
En hoppediz oslo är på väg hem till mig, och jag har ett paket med mörklila färg som jag har flyttat med typ fyra gånger. Vad är det för tråd i hoppediz sömmar?

De mörkblå ränderna är ju väldigt mörka, finns det risk för att det inte syns alls att de är färgade och den blir blå och lilarandig? Jag vill ju ha en hellila. Helst med lila sömmar, men om sömmarna är mörkblå kanske det inte gör så mycket om det skulle vara polyestertråd.
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag e nästan 100 på att det är polyestertråd, det är det i 99.9% av allt man köper...
Användarens profilbild
Av Elina
det är polyester, för mina sömmar förblev vita när jag färgade...

Men mörkblåa sömmar på lila sjal syns ju inte direkt sååå mycket!

Mt´n i min avatar är en färgad hoppe 8)
Användarens profilbild
Av diddeldi
det ska vara polyestertråd, det håller bättre än bomullstråd vilket är viktigt i bärsjalar. färgen på tråden i oslo är både mörkblå och ljusblå, beroende på sida. jag skulle gissa att det syns lite randning även efter färgning, men det beror förstås på hur mycket färg du färgar med, ju mörkare nyans desto mindre bör ränderna synas.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?