Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av trusis
Hej.
jag har fått mina namnband nu och ska till att sy fast dem...
men hur gör ni egentligen. behåller ni hela bandet eller klipper ni bort lite om ni har ett kort namn? när jag provade lite så fransade det sig när jag klippte bort och sen sydde :(

vika in blev ju lite klumpigt och kanske inte precis jämnt med resten av bandet... :blahblah:

är det nån som fattar vad jag svamlar om och kanske har några handfasta tips - så snälla hjälp :help:
Användarens profilbild
Av florin
Om du vill ha det mindre så kan du klippa och sedan elda liiiite på kanten, då fransar det sig inte.... Håll lågan ce en cm från bandet när du eldar :-) Så gjorde jag med mina förra band eftersom jag tcykte det blev för stort att ha med hela bandet...

Nu har jag nya lappar och har valt att bara skriva på ena halvan så jag viker bandet runt en kant nu, blir jätet bra och mycket enklare när jag syr fast det :-D
Av trusis
då blir det till att elda nu :roll:
florin skrev: Nu har jag nya lappar och har valt att bara skriva på ena halvan så jag viker bandet runt en kant nu, blir jätet bra och mycket enklare när jag syr fast det :-D

Har du bara text på ena sidan och tomt på andra så att säga eller namnet två gånger?
Det var typ så jag hade tänkt från början, men jag trodde det skulle komma på en rulle så man kunde klippa själv som man ville...
Användarens profilbild
Av florin
Jag har namnet bara på höger sida, funderade på att ha namnet två ggr men jag valde bort den ideén för att jag var rädd att det skulle bli för tätt och då skulle det bakre namnet synas lite på framsidan....

Så här ser imna ut

Bild
Användarens profilbild
Av Itis
Lite OT; men vart beställde du namnbanden?
Användarens profilbild
Av Linnea
de tryckta banden fransar sig mycket, de vävda tycker jag inte gör det alls?

kan det bero på det :roll:
Användarens profilbild
Av florin
Linnea skrev:de tryckta banden fransar sig mycket, de vävda tycker jag inte gör det alls?

kan det bero på det :roll:

Jag har bara haft vävda band och de fransar sig ingenting så länge man inte klipper i dem, de är nämligen värmekapade så därför fransar de sig....

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?