Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Mina klänningar genom åren är lätträknade...de flesta var innan jag kom i den åldern att jag själv bestämde vad jag skulle ha på mej 8)
Nu har jag inte haft nån på flera år (studenten var nog den senaste) men blev sugen på en iallafall...problemet var bara att hitta en som jag gillade. Har letat runt i massor av butiker men inte hittat nån sån som jag vill ha, så ikväll när jag fått båda ungarna i säng tog jag saken i egna händer och knåpade ihop denna:
Bild
Bild

Nu behöver jag ärliga sjalbarnare som som kan säga som det är;
Funkar den?
Jag vet i stort sett inget om klänningar...hur lång ska den va? Vart ska den sitta åt och inte? Funkar det med axelremmar? Ser det knäppt ut över bröstet? kommer folk att flabba läppen av sej åt att tyget är uppåner på ryggen? (Jag tänkte inte på det föränn nu när jag såg bilderna :oops: :( )
Av corona
Skogskajsa skrev: Funkar den?
Plättlätt!!
Den är ju toppenfin.
Snygg modell på klänningen och snygg modell i klänningen :D

Och jag såg inte att tyget var upp-o-ned förrens du nämnde det :shock:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tycker oxå att den är ursnygg!
Å såg inte heller att tyget var upp och ner på ryggen förrän jag läste om det.
Så jag tror inte folk kommer flabba läppen av sig för det.
Av dora
fint! vad du kan! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Monique29
Funkar jättebra.
Snygg blev den.
Användarens profilbild
Av Fina
Jaaaaaaa den funkar!!! :D Den blev jättefin på dig!
Av FiaLisa
Supersnygg modell och supersnyggt tyg! Om man ska vara lite kritisk så ser det ut som om tyget rynkar sig bak i midjan. Är det bilden som ljuger eller är det ett passformsproblem? I övrigt är den kanonsnygg!! Jag skulle gärna ha en likadan.
Av FiaLisa
Förresten, har du knåpat ihop mönstret själv eller är det ett köpt mönster? Om det är köpt, vilket är det?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Den funkar!

Jag säger som de andra; låt bli att nämna att tyget är uppochner bak kommer inte många att se det (någon enstaka kommer nog göra det, men retar de sig på det är det väl deras problem om det inte stör dig.) jag såg det till exempel inte.

Ryggen är skitsnygg med axelbanden som korsas.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
FiaLisa: Jadu...jag vet inte..kanske jag som dragit ner den dåligt över baken eller så är det passformsproblem, ska kolla på det!

Mönster finns inget, bara en skiss på ett A4 :roll:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Och tack för alla snälla kommentarer! Jag hoppas ni har rätt om uppånerryggen! :mrgreen:
Av FiaLisa
Skogskajsa skrev:Mönster finns inget, bara en skiss på ett A4 :roll:
Vad synd för annars hade jag rusat iväg och köpt ett imorgon.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
FiaLisa skrev:
Skogskajsa skrev:Mönster finns inget, bara en skiss på ett A4 :roll:
Vad synd för annars hade jag rusat iväg och köpt ett imorgon.
Va roligt att höra! :D

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?