Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av millot
Jag ska sy lite till syrran som blir med bebis ganska snart. Kan man ha MT till en riktigt liten en, och vilka mått är bra isåfall? Hittade i någon tråd att sittdelen kan vara 30-35 cm, men höjden vet jag verkligen inte. Tips någon?!
Senast redigerad av millot den sön jun 17, 2007 03:24, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Hör med Elina, hon har gjort bebis mt!

Finns säkert fler som har men hon är den ända jag kommer på just nu :roll:
Användarens profilbild
Av millot
Tackar!

Får se om jag kan hålla mig från saxen tills jag fått tag i henne då :wink:
Användarens profilbild
Av Elina
coolt att bli omnämd :D

Alltså, jag kommer verkligen inte ihåg, tror att sittdelen kan ha vart 28-30 cm. Så här såg den i alla fall ut...

Bild
Av corona
melon har också gjort en...den var väl uppe i en tråd nyligen??
Användarens profilbild
Av millot
corona skrev:
corona skrev:melon har också gjort en...den var väl uppe i en tråd nyligen??
Och här kommer en länk: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=53619

Åh, vad bra! :vågen:

Jag har redan hunnit med midjeband å axelband, så nu kan jag bara minska måtten lite på sittdelen så är jag ju i mål! :rock: Det här är ju hur kul som helst! :vågen: :vågen:
Användarens profilbild
Av millot
Nu är den färdig!
Ska försöka lägga in bild oxå...
Användarens profilbild
Av millot
Så här blev den till slut. En kökshandduk har fått ett bättre öde 8)
Bild

Och en bild med en väldigt snäll docka som ville ställa upp som modell. Min första sjalning :vågen: (lite mindre än en bäbis, men ändå..)
Bild

Nu är det bara att vänta på en liten så att systern får provbära! Under tiden ska jag gosa in den ordentligt Åsså har jag ett riktigt snygglotyg som väntar på att bli sytt, men man vill ju veta att det funkar först :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jättefin!!!
Av anna m
Elina skrev:coolt att bli omnämd :D

Alltså, jag kommer verkligen inte ihåg, tror att sittdelen kan ha vart 28-30 cm. Så här såg den i alla fall ut...

Bild
Åh vad läcker den är!!
Användarens profilbild
Av Elina
Vad fint det blev!

Ja, tyget på min gamla är sååå fint, nu ångrar jag att jag slösade så med tyget ;)
Användarens profilbild
Av millot
Tack alla!

Elina: Ditt tyg är verkligen coolt! Den andra laddningen tyg jag köpte är också härligt färgglatt, så jag kan knappt bärga mig.. De kanske behöver en ringsjal också 8)

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?