Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
ja, nu har jag fyndat igen. allt tyg på bilderna gick på 190 kr. sen köpte jag ett mörkgrönt, i tyget randigt, elastiskt som jag tänkte göra till sjal (sytips? vilken söm? har ju overlocksöm men ingen overlockmaskin).
Den gröna är så glansig på den ställen som det ser så ut på, dock mer åt limehållet.
Tänkte att mycket kunde bli paneler till mt, eller ? Jag behöver förslag på om ni ser något som det skulle passa perfekt till.
Håll till godo :D

sen undrar jag om jag kan få mms:a någon som kan maila mig bilderna för jag hittade ett annat tyg samt en brio dockvagn för 200 kr oxå, fast de står kvar i butiken?
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av aspen
glömde säga att den översta vita med blå o grå blommor tänkte bli gardiner i sovrummet. eller de är ju färsiga panellängder
Av corona
Och så mycket fint.
Speciellt den där grön-glansiga :heart:
Blir nog toppenfin som MT-panel!! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Det grönglansiga skulle bli fint som klänning eller kjol.

Det gröna med blå blad och vita blommor ska du sälja till mig! :twisted: :wink:
Användarens profilbild
Av aspen
och jag lyckades med hjälp av min man bluetotha mig in med mobilbilderna, här är de;
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad fina! På översta bilden tycker jag det blå/grön blommiga skulle passa bra som klänning/tunika och hätta, på andra bilden hade jag gjort det samma med det gul/vita giraff liknande tyget.
Åh nu blev jag ju sugen på att besöka tygaffären, såg att de visst hade lite rea :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?