Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Inspirerad av bytestrådarna under OT tänkte jag att det kanske vore roligt med en bytestråd med gör-det-självtema. Ett tygbyte kanske? Man bestämmer ungefärlig storlek på tyget, man byter och sen får alla visa bilder på vad de gjort av tyget de fått? Eller ett färdiggjort pysselbyte om man bestämmer ungefärlig tid/pris?
Andra idéer? Någon som är med?
Användarens profilbild
Av florin
Jag kan nog tänka mig att vara med. Dock inte tyg byte om det inte sker med nån viss kategori... Förövrigt gillade jag väskswapen jag deltog i på sysidan. Alla gör en väska och skickar vidare....
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Låter som en skoj idé. Hänger mig kvar i tråden med en tass :)
Användarens profilbild
Av exiteme
Jag inbillade mig att jag skulle börja scrappa... :roll: Har ett oöppnat paket med Kit Baby Boy. 790 delar!

Byter gärna mot något färdigsytt...:D

Bild
Senast redigerad av exiteme den mån jun 11, 2007 21:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Bokmärker tråden.... det här låter intressant...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
zmurfan skrev:Bokmärker tråden.... det här låter intressant...
...appropå bokmärkande 8) (och bokbytandet som har varit och som jag har missat :wink: ) så tycker jag det skulle vara skoj med en bokmärkes-byte!
Ja, alltså inte änglar och rosor och sånna köpta, utan att man syr/scrappar/målar/virkar (eller vad man nu gör?) ett bokmärke att byta bort! :D

(olika tekniker är välkomna, lätt att skicka mellan, överkomligt rent tidsmässigt ... :wink: )
Användarens profilbild
Av Pyron
Hänger med på ett tygbyte.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det lät som en skoj idé!
Användarens profilbild
Av Fina
Jag tycker det skulle vara kul att byta något man gjort. Inom en viss kategori med bra valmöjligheter så att det inte blir för likadant, tex barnkläder så har man ju massa olika att välja på. :wink:
Användarens profilbild
Av lotti
CrazyMagpie skrev:
zmurfan skrev:Bokmärker tråden.... det här låter intressant...
...appropå bokmärkande 8) (och bokbytandet som har varit och som jag har missat :wink: ) så tycker jag det skulle vara skoj med en bokmärkes-byte!
Ja, alltså inte änglar och rosor och sånna köpta, utan att man syr/scrappar/målar/virkar (eller vad man nu gör?) ett bokmärke att byta bort! :D

(olika tekniker är välkomna, lätt att skicka mellan, överkomligt rent tidsmässigt ... :wink: )
Bokmärke är ju kul, annars finns det inom scrapvärlden något som kallas ATC (Artistic Trading Cards) Storleken är lika över hela världen, 64x89 mm, de ska få plats i färdiga plastfickor typ för basebollkort eller pokémonbilder!!! :wink:
Man bestämmer hur många som vill vara med (ca 8-10 för att det inte ska ta aldeles för lång tid) och så gör man lika många, likadana eller helt olika och skickar till den som håller i bytet (Swapen) denne någon sorterar och skickar ut en av varje. Man dekorerar korten som man vill men ofta med stämplar!
På baksidan skriver man gärna namn, stad och land och när man bytte!

BildBildBild

exempelbilder lånade från www.annasscrapbooking.se
Användarens profilbild
Av binaem
Låter intressant med sömnadsbyte i någon form, .....
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag tycker att bokmärken är en bra ide! Använder just nu ett kvitto från biblioteket så det hade varit roligare med nått snyggt!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Mina bokmärken har en tendens att försvinna.
Har haft 3-4 st i papper, 2 st i metall (de blev sönderbrutna f.ö) och en i tyg som jag inte sett röken av sen jag gjorde den.

Jag är helt klart på!
Användarens profilbild
Av milu
Är med på bokmärken. Håller just på och filurar med ett åt mig själv. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?