Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Det lät som som om en del av er beställt tryckknappar från Stoff och stil men när jag letar på nätet hittar jag inga tillbehör alls....Hur hittar jag?

Eller, finns det nåt annat bra ställe där jag kan beställa tryckisar av liten modell (typ barnkläder).
Senast redigerad av Sockertopp den sön jun 10, 2007 20:34, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Elin G
Ska man betsälla från stoff och stil måste man nästan ha katalogen. de har typ inget alls på nätet...
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Elin G skrev:Ska man betsälla från stoff och stil måste man nästan ha katalogen. de har typ inget alls på nätet...
Det förklarar ju en del..... :roll:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Ingen som hade nåt annat tips??
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Är det artikelnr: 040620 som du köper då eller Florin?
Och behöver man verktyget då för att sätta i dem eller går det utan?

Och tack för tipset!
Av letw83
stoff och stil är ändå billigare. från slöjddetaljer måste du för det första handla för minst 300 kr och portot är 60 mot faktura och 80 mot postförskott.

stoff och stil har ingen nedre gräns och portot vid kortbetalning är 45.

om man på stoff och stil köper knapparna i 50-pack så kostar dom 1 kr/set.
köper man deras lösa delar i 500-pack kostar dom 0.67 öre/set.

slöjddetaljer har bara 100-pack och de kostar 1kr/set.

Sen så är stoff och stils nickelfria och det står inget om att slöjddetaljers är det.

(med set menar jag båda "sidorna" av knappen.)
Av letw83
om du vill beställa från stoff och stil utan katalogen har du artikelnumren här

50-pack 49.95 kr
45026

500-pack
ring (den taggiga delen) 45010
69.95 kr

kula 45015
99.95

fjäder (den håliga delen)45020
98.95

verktyg
45085
4.95 kr

dom har även såna som är som en hel knapp på ena sidan, i olika färger, lite dyrare dock. 24.95 för 6 set. finns i vit, gul, rosa, röd, ljusblå, kobolt, grön och svart. där ingår verktyg.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Ah, tack!

Om jag skulle köpa 50-packet så är det alltså det + verktyg jag behöver (var det 4.95 kr för verktyg?)

De från slöjddetaljer är förnicklad mässing så de är knappast nickelfria nej :wink:
Av letw83
japp det är det du behöver. dom har 10-pack för 20 kr oxå, men det räcker ju inte långt. verktyget kostar 4,95 kr.

jag är glad att jag köpte 500-pack, för nu behöver jag inte oroa mig att det tar slut inom närmsta tiden. Fast jag syr ju på beställning oxå förståss.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
letw83 skrev:japp det är det du behöver. dom har 10-pack för 20 kr oxå, men det räcker ju inte långt. verktyget kostar 4,95 kr.

jag är glad att jag köpte 500-pack, för nu behöver jag inte oroa mig att det tar slut inom närmsta tiden. Fast jag syr ju på beställning oxå förståss.
Tack :)

Ja tänk den som kunde sy på beställning....skulle ju vara kul men jag kommer ju knappt till skott att sy till oss själva..... :roll:
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
Men jag skulle behöva tips om knappar med lite längre taggar, de lossnar nämligen om tyget ät för tjockt (tex i sidoknäppning på tröjor med kantremsa i halsöppningen)! Icke bra :evil: . Någon som har något förslag?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?