Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Apropå barn i kortärmat-tråden lägger jag in beskrivning och bild på barnens favorittunikor här också:

Bild

Tyget är vikt vid axeln, så där finns inga sömmar. Man får tänka på att ta till lite armvidd, lätt hänt att man måttar för trångt i ärmarna med ögonmått bara. Om jag skulle sy fler skulle jag inte fålla dem utan bara overlocka kanterna. Jättesköna hemmakläder, och inte så lätta att få av för barnen som trikåtröjor :D vilket jag tyckte var ett stort plus. Här är Noah i en:

Bild
Användarens profilbild
Av Linnea
åhh vilken fin :D
Användarens profilbild
Av norkmedoo
åh så fin!!! :love:
sneglar direkt på tyghögen :app:
Användarens profilbild
Av tesoj
Har sytt en skjorta i linne till lilleman med ett liknande mönster, samt en långklänning till grannflickan, klänningen har jag visat tidigare men så här ser den ut för er som ej sett den:
Bild

Och såhär ser lillemans linnekläder ut (halvtaskig mobilbild):
Bild
Av Linda B
Å vilken smidig.....!!! Ska skicka mannen till tygaffären imorgon för att köpa markisväv så Filippa kanske kan hitta ett tyg som hon vill ha... ;)
Av Tyche
Åh vilken mössa :heart:
Användarens profilbild
Av Lycke
Hur gör du i halsen? Kantband eller dubbelt tyg? För slö för att gå och titta på den klänning jag köpt av dig... Kanske skulle ta fram den till midsommar förresten... :nattsurr:
Användarens profilbild
Av Scilla
*märker tråden*
Av Jessy
Den var snygg.
Användarens profilbild
Av tinaw
Idag har jag också klippt av ett par av barnens t-shirts 10-15 cm i nederkant så att de funkar bättre att bada i. Solen gassar så jag vågar inte låta dem ha baddräkt bara ens. Det finns ingen tilstymmelse till skugga på vår tomt före tre-tiden på eftermiddagen eller så. Men det här funkade jättebra, avkortade T-shirts som inte blir jätteblöta i nederkant när de sitter i plaskpoolen och svalkar sig.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag :heart: mössan!! Mönster tack! :D
Användarens profilbild
Av tinaw
McMorrigan skrev:Jag :heart: mössan!! Mönster tack! :D
Ingen aning, den virkade min mamma åt mig när jag var liten så det är äkta retro. Får fråga henne :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?