Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var inne på Tygfabriken uppe på Lamberget i Karlstad förut och hittade där tyg med mönster och färger som riktigt SKREK barntyger 70-80tal!

Om man står i dörren så ligger dom på "bordet" längst ner i vänster hörn...bara ett tips om någon var sugen, har sett många som gillat retro här! :D

Nu har jag lite prover på tygerna! (dom två till vänster la jag bara med för att dom var så snygga, hi hi

Bild
Senast redigerad av Itis den tis jul 03, 2007 18:52, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Anso
:notes: TACKAR!! Då får jag väl ta en sväng dit....... :D
Användarens profilbild
Av Itis
Får bara hoppas ni tycker det är lika retro som vad jag gör, hehe. Annars får jag väl många arga morsor på mig här :twisted:

Men i mina ögon såg det ut som tyget min mamma sydde kläder och filtar till oss barn i!
Användarens profilbild
Av Anso
Jag har varit på väg till den där affären i drygt ett år nu så det ska bli spännande. Vad heter affären, adress om du kan den? :D
Användarens profilbild
Av Itis
Anso skrev:Jag har varit på väg till den där affären i drygt ett år nu så det ska bli spännande. Vad heter affären, adress om du kan den? :D
Tygfabriken heter den. Sök på den via eniro så får du upp adress. Vet du vart Byggmax ligger? När du har svängt av "Hammaröleden" in mot Byggmax så fortsätter du vägen rakt (mjuk vänsterkurva) istället för att svänga höger mot Byggmax. Efter kanske 50 m så står det en hemmagjord skylt om tyger. Där in är det!
Användarens profilbild
Av ZaZi
sagogrynet skrev::roll: Jag är inte alls nyfiken....
Inte jag heller... :roll:

& inte alls avundsjuk på er som bor i närheten. Jag tycker att det är liiiiite långt för mig att åka. :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Itis
Ska jag strö lite salt i såren kan jag väl säga att jag tror tyget låg på ca 30 kr metern :twisted:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Itis skrev:Ska jag strö lite salt i såren kan jag väl säga att jag tror tyget låg på ca 30 kr metern :twisted:
:shock: ca. 30:-/m! :shock: inget salt i mina sår tack! Säg istället att du tänker ta dig dit, smygfota lite & sedan ta beställningar från oss som inte har turen att bo i närheten. :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Itis skrev:Ska jag strö lite salt i såren kan jag väl säga att jag tror tyget låg på ca 30 kr metern :twisted:
:lol: :lol: :this: Elaking där! Tack för beskrivningen, då ska vi nog hitta. Hoppas bara att det är en betydligt bättre bebisdag i morgon för idag har David i princip skrikit hela dagen Han somnade precis efter att ha ylat mer eller mindre i 4 timmar oavsett vad jag har gjort. Värmeslag?? *suuuuck*
Av eamane
DIT vill jag med!! Hade för mej den låg på Herrhagen så jag letade där efter den affären för ett tag sen men jag hittade ju inget så klart :P Får försöka ta mej till Lamberget alltså nästa gång jag åker till K-stad då...
Användarens profilbild
Av sagogrynet
ZaZi skrev:
:shock: ca. 30:-/m! :shock: inget salt i mina sår tack! Säg istället att du tänker ta dig dit, smygfota lite & sedan ta beställningar från oss som inte har turen att bo i närheten. :wink:
Ja! Gör det! :eld:
:notes: beställa beställa...
Användarens profilbild
Av Itis
Anso skrev:
:lol: :lol: :this: Elaking där! Tack för beskrivningen, då ska vi nog hitta. Hoppas bara att det är en betydligt bättre bebisdag i morgon för idag har David i princip skrikit hela dagen Han somnade precis efter att ha ylat mer eller mindre i 4 timmar oavsett vad jag har gjort. Värmeslag?? *suuuuck*
Stackars liten! Och stackars mamma!

Vi körde Biltema, Tygfabriken, ICA och Richardsons, sedan hem...Emelie var totalt genomsvett när vi kom hem kan jag säga! Hoppas gubben kan fixa ACn i bilen till helgen annars vet jag inte vad vi gör :shock:
Användarens profilbild
Av Itis
ZaZi skrev:
Ärligt talat så visst jag kan göra det! Jag är där titt som tätt, så jag kan ju ta kort med mobilen och lägga in på datorn...nema problema! Om ni sedan tycker om tyget så kan jag även ta beställningar såklart.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?