Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Har inte testat just det, men nya Swb har ju velourinsida som suger en hel del, och jag gillar de jättemycket! :tumsup:

De är uppbyggda med fleece under velouren så kisset iaf transporteras ner till inlägget. Nackdelen är väl att det är svårare att få bort bajset och att de lätt blr bajsfläckiga.
Användarens profilbild
Av tinaw
Velour kanske skulle vara något ja... det lät lite spännande faktiskt! En annan tanke jag fick var bomulls med ett skikt av nättyg över för att få lite mer fuktspärr mot huden.

De ska bara funka som nattblöja för sökerhets skull till Noah, så bajs är inte en jättefråga för just de här blöjorna. Men jag börjar ledsna på att köpa hem engångs för att använda en varje natt. Då kunde man lika gärna ha tre-fyra tygisar att varva med. Men jag tycker att det läcker med insida av microfleece, och så vill jag ha lite nättare gren än på de blöjor jag har. Egentligen är jag bara sugen på att sy :lol:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag har sytt (håller på att sy - 1 är klar, de andra väntar på resår) trainingpants till Miranda. Jag har sytt som en vanlig trosa i pul och sen har jag slaktat en 5:- -handduk från Ikea som innerbyxa. Mellan dessa har jag klippt till en remsa lite smalare än genen av en mikrofiberduk (golvduk - lite tjockare än de vanliga ifrån rusta) som jag sickzackat fast i frottén så den hamnar mellan frottén & pulen. Sen har jag sytt ihop byxorna först med zz i kanterna & sen satt dit övervikbar resår i ben & midja.

Jag tycker att det färdiga paret har fungerat jättebra. Frottén blir lite blöt, men känns snarare lite fuktig än dyngsur även om de får en hel kissning (eller tom två när pappa missat :roll: ) i sig eftersom det mesta går igenom frottén och samlas i mikrofiberduken.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?