Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av pillalilla
Det kan väl inte vara så svårt? (Säger en vars katter ålar sig ut när matte tar fram symaskinen, de vet att det kommer saker flygande...)

Jag skulle vilja sy en Äiskäliknande poncho, finns det nån här som gjort det? Har beställt en ny symaskin, så nu ska det sys! Om nån har nåt tips, skulle jag vara tacksam!
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag har sytt en äsiska poncho liknande sak.

Bild

Jag tyckte det var lätt.

Jag köpte polarfleece, muddtygg och dragkedjor.

Mätt upp hur långt det är från nedre bakkanten till nedre framkanten över axeln. Klipp ut det på dubbelbredd fleece. Mät ut halshål och klipput. Sy fast kradkedjor fram och bak. Sy fast muddar ute i kanterna. Klipp till så att ponchon får ett snyggt fall. Sy fast sidorna och fålla alla kanter. Klart.
Användarens profilbild
Av pillalilla
Jättefin poncho! Trött liten gullunge inuti... Jag gillar meningen: "Klipp till så den får fint fall". Det var just det.... :wink:

Har du två halshål eller ett stort? Två tycker jag att det ser ut som iaf. Den funkar väl med både mag- och ryggbärning?

Ska göra ett försök så fort min symaskin har kommit!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?