Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nymphéa
Har precis kommit hem från stan där jag inhandlade 2,20 m linnetyg i turkosblått på Åhléns. Freja heter tyget. Jag har tänkt att sy mig en meitai men jag vet inte om tyget passar till det. Vad tror ni som är mer vana meitai-bärare? Det är ju ganska styvt och strävt men jag tror att det blir mjukare av några tvättar. Min tanke var att det inte skulle bli så varmt i den i sommar.
Nu har jag ju inte så mycket val. Jag syr min meitai och återkommer väl med resultatet, men jag tar tacksamt emot lite feedback på mitt köp. :D
Av Nymphéa
Måste bara tillägga att jag kikade på det som heter Hanna och det var väldigt mjukt men stadigt. Fast jag tyckte att det var för tjockt för att ha i sommar. Vad tror ni?
För övrigt hade de ett nytt tyg som heter Samoa (tror jag) som var supersnyggt! Återigen lite för tjockt tror jag men det var randigt i en massa fina basfärger och riktigt fint!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?