- tor maj 31, 2007 16:17
Är det nån som har växtfärgat garn? Jag har införskaffat mej lite olika garner som är färgade med svamp och oj, vad fina dom var 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Itis skrev:Har inget, men jag har däremot färgat garn själv när jag var yngreHar visst skrivit lite otydligt i mitt inlägg
Mamasamueli skrev:Jag har bara snabb-testat att färga med lökskal och rödbetor. Jag var lite slarvig och det kokade stundtals, så garnet krypmte rätt rejält.ÅH! Batikvikisar! Jag snor den idén!!Men det blev fina färger!
Jag hittade en bra bok på biblioteket som jag bläddrade i... vad den nu hette. Kanske borde låna den igen, jag har länge tänkt färga några vikisar med lite batikmönster!
mimmis skrev:Oj, nu minns jag inte så mycket längre, men min mormor och farmor är rätt duktiga på det tror jag. Något speciellt du undrar över så kan jag fråga!Itis skrev:Har inget, men jag har däremot färgat garn själv när jag var yngreHar visst skrivit lite otydligt i mitt inläggjag menar ju såklart om det är nån som har gjort det? Vill ja ha tips på vad som blir bra ( om mindre bara...)
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?