Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har fått ett gammalt juniorpåslakan av syrran, ca 110x160 cm. Lite slitet, så om jag ville använda det skulle jag behöva laga fållar/kanter, men det är i fel storlek egentligen så skulle behöva sys om helt. Jag skulle kunna spara det för något projekt, men i ärlighetens namn är jag inte överförtjust i det, tycker mest att det är nostalgiskt. :D Tillhörde nog brorsan, han var lik Emil som barn. :lol: Kom på att det kunde ju vara kul att se vad NI kunde hitta på med det, om ni vill ha det! Men jag måste få se bilder sen.

Det är bomull, och kantat runt om, så man kan klippa upp och få två lika stora tygbitar, men inte ett stort, det är inte vikt i påslakanets överkant alltså.

Ser ut så här:

Bild
Bild

Kan tänka mig att skicka mot portokostnad, eller så kan vi hämta/lämna i Uppsala eller möjligen Sthlm i sommar någon gång.
Användarens profilbild
Av bani
Oj oj tjejer, nu kom ni PRECIS samtidigt. :cry: Hur gör jag då? Hade jag inte räknat med.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
:lol:

Fast om marcy hade skickat sitt pm till dig innan hon la inlägget i tråden så var hon lite före mig... :lol:
Eller räknas inlägg i tråden före pm? Jag har ingen aning! :lol:
Användarens profilbild
Av bani
Jag gick bet på det också. Hade ju varit lättare om jag KRÄVT pm. Faktum är att tiden på hennes PM är 18.31 OCKSÅ, men det kan ju vara tiden då jag loggade på och fick det i inkorgen. :? :lol:
Användarens profilbild
Av bani
Jag kan ju lugnt klippa två 110x160-bitar, eller om ni bor nära varann kan ni ordna det själva?

Ändrat: ha ha, ser att ni bor så långt ifrån varandra man bara kan... :lol:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag delar gärna! Det var en utmärkt idé! :D
Användarens profilbild
Av bani
Okej tjejer, då gör vi så här: gör upp sinsemellan om hur mycket ni vill ha - Marcy, vill du ha närmare detaljer om mönstret t.ex. innan du bestämmer dig? Det är rätt stort och glest, nämligen. Så kan du i så fall säga om du vill ha en särskild bit. Men bestäm det mellan er, så kan ni PMa mig sen med adresser och så. Jag ska peta ihop det så portot blir så billigt som möjligt, så kan ni ge mig portokostnaden bara (vet inte hur vi ska ordna det, men jag ska fundera på det. Känns jamsigt att föra över 30 kr till mitt bankkonto typ eller vad det nu blir.).

Mitt enda krav är som sagt bilder sen. 8)
Användarens profilbild
Av bani
Fasiken vad sen jag var då. :roll:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
marcy skrev:Jamen en varsin 110x160 bit då? :D Pm:a kontonummer så betalar jag portot på momangen.
:iagree: :D
Användarens profilbild
Av bani
Vänta, det är det ni är överens om alltså? Hälften var?

Ska ordna detta i veckan i alla fall. :D
Användarens profilbild
Av bani
Puffar.

För VAR är mina bilder, hörni? :twisted:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?