Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milu
Vi ska ut och resa runt lite i landet, vistas på universitet och ställen där barnstolar inte är så vanliga. Igår regnade det hela dagen, så vi var bara inne, och då sydde jag den här:

Med pojke
Bild

och utan pojke.
Bild
Senast redigerad av milu den fre feb 01, 2008 08:01, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad fin! Har också sytt en liknande, fast av ett fulare tyg, blått med citroner på, en gammal gardin :wink:
Användarens profilbild
Av milu
Annika80 skrev:Åh vad fin! Har också sytt en liknande, fast av ett fulare tyg, blått med citroner på, en gammal gardin :wink:
Det här var egentligen tyg till en ny gardin... :oops:
Användarens profilbild
Av Luna
Va fin!

Jag använde en MT för att spänna fast vår dotter när hon var i den åldern. Det gick rätt bra.
Användarens profilbild
Av aspen
jag har köpt en liknande:
Bild som är toppen. även bra för små kundvagnsurklättrare
Användarens profilbild
Av Marion
Vad fint du har sytt och vad stor sonen har blivit :siishah:!
Av surftrollet
Jättefin! Jag tänkte sy en sådan till helgens resa, men det blev inte av. :oops:
Användarens profilbild
Av mimme
Hur funkar fastsättningen? Kan du inte lägga upp en bild bakifrån också?

Har också tänkt sy nåt liknande...
Användarens profilbild
Av milu
mimme skrev:Hur funkar fastsättningen? Kan du inte lägga upp en bild bakifrån också?
Just nu har jag inte tillgång till alla attiraljer som behövs för att lägga ut bilder bakifrån, men jag ska försöka förklara. De smalare banden fäster jag först fast "stolen" i stolen :wink: med. Man kan ta de öglor som passar bäst för den stol man fäster på. Sedan sätter jag pojken på stolen (hm, mycket stol här... :hellu: ) och trär de bredare banden genom några passande öglor på baksidan. Hittils har den passat på alla stolar jag testat. Försöker fixa bilder sedan.
Användarens profilbild
Av milu
Marion skrev:Vad fint du har sytt och vad stor sonen har blivit :siishah:!
Jo, han bara växer och växer och växer (trots att BVC hotar med att han kommer att sluta växa om han inte får någon "mat" (du vet sån där på burk eller ur grönsaksland, bröstmjölk räknas inte som mat här)).

Förresten så blir det kanske Estland för oss i sommar (Sambo M (nej jag har inte fler) försöker locka över släkten, men en liten Ago Thor verkar inte räcka som bete, så vi får nog åka istället). Sjalträff?

Oj, det blev lite annat här, men det får gå. Kanske fler som lockas av sjalträff i Estland... :oops:
Av Vinterhumlan
Jättefin :D Får man fråga vilket mönster du använt? Har du utgått från Jan Andreas?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?