Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Åh. Nu är jag riktigt i gasen på att sy. Visserligen så är min kappa fortfarande inte klar, men jag skulle bara sy liiiite andra grejer. Blev visst rätt så mycket när man samlade det...

Först skulle kojan i barnrummet få en dyna som man kunde sitta på. Några gamla trädgårdsdynor fick sätta livet till, med lite vadd och ett gammalt lakan så blev det en lagom dyna. Funderar eventuellt på att klä den med något "påslakan" för att få lite mer färg, men jag vet inte...
Bild

Sedan tog jag upp docksängen som Ellen fick i julklapp. Den behövde ju både madrass, täcke och kudde...

Bild

Och Skrållan kan ju inte sova i sina kläder som hon har på dagen, så hon fick ett basset, som kanske hon kan ha under en klänning också.

Bild

Ellen behövde några haklappar, så det fick bli två av en stuvbit av en vaxduk.

Bild

Och så växte hon lite väl snabbt, så denna hättan är tyvärr redan urvuxen. Kanske någon annan kan tänka sig att förbarma sig över den??? Strl 45. Bommulstyg invändigt och utvändigt.

Bild

//Kaja

PS: Jag SKA sy klart kappan. Jag MÅSTE faktiskt göra det. Nu har jag ju köpt tyg för att sy mig en klänning till syrrans bröllop i sommar, så då måste jag ju ha sytt klart kappan innan jag kan börja med den....
Av corona
Vad duktig du är!!
Alla sakerna var fina, men mest gillade jag de coola haklapparna och den bedårande :heart: hättan :heart:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Oj vad mycket fina grejer!

Ang madrassen i kojan så kanske ett snyggt enfärgat lakan skulle komplettera de randiga draperierna?
Av eamane
Den där hättan är ju supersöt, undrar om den passar min dotter?
Användarens profilbild
Av Kaja
Annika80 skrev:Jättefina saker, gillar också vaxduken till haklapparna (Åhlens??)
Nix. Jysk. Sålde stuvbitar för halva priset. Ordinarie pris var 39 kronor metern, nu 19,50 kronor metern. Köpte 75 cm för 15 kronor och kan sy MASSVIS med småpryttlar av det.

//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?