Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Äntligen är jag färdig!!! Nu kan bebisen komma, för nu har vi allt vi behöver (fast visst behöveer vi en kortare sjal till ryggknyt också??? :twisted: :wink: ) Ja sjalgarderoben är närmast komplett efter dessa 2 meitai-isar:

Min vändbara panel-MT med breda axelband, midjeband a la Kozy och vadderad sittdel:
Bild

Bild

Och Magnus, specialbeställd XS (till spädis) och vadderat midjeband med knäppe i midjan, vadderade axelband, och med huvudstöd a la sutemi (nedkorvat på bilden):
Bild
Den blev i alla fall godkänd av Siri som somnade efter en kort provknytning :shock: Den ser ju minst sagt för liten ut för Siri...

Nya bärbilder:

Bild
Den är jätteskön att bära i, nästan precis lika bra som en långsjal!!! :tumsup:

Bild
Senast redigerad av melon den tor jun 07, 2007 18:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av jag71
:tumsup: låter bra! ser bra ut också.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Åå wow vad snygga!!
Duktig du är!
Önskar att jag oxå kunde sy!
Användarens profilbild
Av Anso
Nu får bebben komma!!! Ursnyggt, du är så duktig. :urule:
Av corona
Åh, så fina!!

Du är så duktig :urule:
Användarens profilbild
Av Helma
Ursnygga! Åh om jag hade tålamod att sy...
Användarens profilbild
Av sacha42
vad fina :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Den nedre var ju bara så läcker!
Den övre var snygg den med. :)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jättefina! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Vida
melon skrev: Och Magnus, specialbeställd XS (till spädis) och vadderat midjeband med knäppe i midjan, vadderade axelband, och med huvudstöd a la sutemi (nedkorvat på bilden):
Bild
Den blev i alla fall godkänd av Siri som somnade efter en kort provknytning :shock: Den ser ju minst sagt för liten ut för Siri...
Det var ju den HÄR bilden jag letade efter! Åh vad smart den ser ut en sån vill jag göra -MEN så inser jag att jag måste vara supertrög - för var slutar axelbanden? Sitter de i midjebältet , eller i panelen eller var? Jag förstår inte :hmm: Hur ska jag göra?
Användarens profilbild
Av melon
NeaVida skrev:Det var ju den HÄR bilden jag letade efter! Åh vad smart den ser ut en sån vill jag göra -MEN så inser jag att jag måste vara supertrög - för var slutar axelbanden? Sitter de i midjebältet , eller i panelen eller var? Jag förstår inte :hmm: Hur ska jag göra?
:D Det är en meitai så axelbanden är lösa ändar som knyts och knuten sitter på ryggen så det kanske är därför du inte fattar? :wink:
Användarens profilbild
Av Vida
Jaha, jag ser liksom inte att de går fram under rumpan på knodden er :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?