Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
Fortsätter mitt röjande här hemma och hittade 3 kartonger med garn/tråd att väva av, olika tjocklekar och färger ... kommer dock aldrig väva själv så jag undrar om någon annan vill ha det mot fraktkostnaden?
Användarens profilbild
Av funshine
tja jag har ju väven isärplockad för tillfället. men kanske skulle man kunna skruva ihop den igen? Hur stora är kartongerna? måste nog kolla om det finns plats i min lekhörna först.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag ska få en vävstol av svärmor men ännu har jag inte sett till den. Om du inte blir av lådorna så skriv igen om någon månad eller så.
Användarens profilbild
Av binaem
funshine skrev:tja jag har ju väven isärplockad för tillfället. men kanske skulle man kunna skruva ihop den igen? Hur stora är kartongerna? måste nog kolla om det finns plats i min lekhörna först.
Du bor ju nära så du skulle ju kunna komma och plocka ut det du vill ha. Det är tre kartonger ca 70 x 70 på alla ledder skulle jag tro.
Användarens profilbild
Av Luna
Jag är också intresserad. Vad är det för sorts garner alltså av bomull, ull, lin eller silke?
Användarens profilbild
Av trollmamma
Har du nått i Linn är jag klart intresserad .... jag har bara en ram väv som jag vill väva nånn fin "tavla "
Användarens profilbild
Av binaem
Luna skrev:Jag är också intresserad. Vad är det för sorts garner alltså av bomull, ull, lin eller silke?
Vet faktiskt inte säkert. En del ull vet jag. Tror att det är bomull och kanske lite lin också.
Jag tar ett kort på ett urval och lägger in senare.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Synd att du bor så långt bort bara... annars hade jag nog varit intresserad av något. ;)
Användarens profilbild
Av funshine
är fortfarande intresserad men har internet strul just nu. Åskan tog sig igenom dubbla överspänningsskydd och slog ut modemtrafon. återkommer när jag har mer tid.
Användarens profilbild
Av binaem
funshine skrev:är fortfarande intresserad men har internet strul just nu. Åskan tog sig igenom dubbla överspänningsskydd och slog ut modemtrafon. återkommer när jag har mer tid.
Hör av dig när du är redo.
Användarens profilbild
Av Luna
Birka27 -Ska du kan inte använda garnerna till att virka något vackert? Eller är de för tunna till det?
Användarens profilbild
Av binaem
Luna skrev:Birka27 -Ska du kan inte använda garnerna till att virka något vackert? Eller är de för tunna till det?
De flesta är ganska tunna tyvärr. Men det kanske är en idé .. hmmmm
Användarens profilbild
Av Luna
Birka27 skrev:
Luna skrev:Birka27 -Ska du kan inte använda garnerna till att virka något vackert? Eller är de för tunna till det?
De flesta är ganska tunna tyvärr. Men det kanske är en idé .. hmmmm
Det finns ju tunna virknålar. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?