Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofiutane
Ska du på Bånstugan på tisdag? Jag hittade ett mönster på loppis som inte är jättestort. Man får justera lite bara. Kan ta kopior o ta med då isf. Annars ska ni kanske på sjalträffen den 1/6?
Användarens profilbild
Av Mammut
Du kan inte tänka dig att skicka en kopia söderut?! :wink:
Användarens profilbild
Av sofiutane
Kan väl tänkas.
Pm:a adressen så ska vi nog ordna det. :notes:
Användarens profilbild
Av Kaja
Ottobre hade en hätta/solhatt i lite laura ingalls-varning på. Det är flera som har sagt att det är ett typiskt 50-talsmönster. Största storleken var 48, så jag misstänker att 40 måste ha varit med där i alla fall... Har sytt flera hättor efter det mönstret...

Kan kolla upp vilket nummer det var men nr2-2003 känns ganska nära....

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kaja
abmis skrev:
Kaja skrev:
Kan kolla upp vilket nummer det var men nr2-2003 känns ganska nära....

//Kaja
Tack för tipset, du hade rätt ifråga om nr. Jag hade tittat på Ottobre, men jag hade aldrig hittat den det är ju så många nr :D
Oj, vilket minne jag har!! :tumsup: Kan tipsa om att man inte behöver ha en knapp + knapphål. Jag måttade lite och använde brodersömmen "hjärta" och sydde ETT stygn i stället för knapp. Funkade kanonbra det också!

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kaja
Tänkte bara visa hur Ellens hätta blev med det mönstret. En bild från sidan och en framifrån...

Jag älskar den hättan. Hon kan inte dra av sig den och ändå så fungerar den både som lite solskydd i ansiktet och så går den ner över öronen. Dessutom så är den luftig!!

Hon har en annan modell i mörkbrun-randig jeansstretch och mörkbrun velour. Den börjar bli lite tjock nu, men den har varit väldigt bra när hon lärde sig att gå, vikningen har fungerat som en lite extra vaddering när hon har trillat....

Bild

//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?