Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eulalia
Jag har fått för mig att jag ska göra ett babygym till lillebror ( en sån där mojäng som har dinglande leksaker hängande som barnet liggande kan titta på och liksom boxa till med armar och ben :) ).
Leksakerna som ska hängas har jag redan skramlat ihop men nu behöver jag tips på hur och var jag liksom ska fästa snöret med de hängande sakerna...
Har ngn gjort något liknande och har tips att ge? Gärna med bild :help: !
Användarens profilbild
Av Eulalia
Ingen som har några underfundiga ideer :idea: ?
Användarens profilbild
Av Anna
har itne testat själv men jag läste om någon som sytt en rund /oval matta och slaktat en stor rockring och använt som ett kryss över att hänga sakenra i.
Användarens profilbild
Av Fina
Anna skrev:har itne testat själv men jag läste om någon som sytt en rund /oval matta och slaktat en stor rockring och använt som ett kryss över att hänga sakenra i.
Kommer också ihåg någonting sånt.
Den borde finnas någonstans bland alla sidor här.
Användarens profilbild
Av denebe
Sambon hade en riktigt avancerad idé som aldrig hann bli klar, så satsa på enklast möjliga.

Han ville göra en så snygg som möjligt, så han täljde till två hasselpinnar som han torkade i böjt tillstånd. Täljde till en tvärslå att hänga grejor i. Längre än så kom han inte :roll: men fortsättningen lyder: tälja till två plankbitar och borra hål för hasselbågarna och montera ihop. Tanken var att den skulle vara portabel. Suck!

Hoppas du hittar en bra lösning och blir klar med den :)
Användarens profilbild
Av puppan
Vi gjorde en väldigt väldigt enkel variant när vi var på vårt landställe Kajsas första sommar.
Sambon gjorde en "bock", alltså två V:n med en tvärslå emellan och där hängde vi 5 små fåglar som jag hade sytt.
Av Vinterhumlan
Jag gjorde ett med en slaktad rockring (två lika stora delar) som jag klädde med tyg och satte en knapp i varje ända. Sydde sedan fyra knapphål i en tjock filt och satte fast bågarna. Numera fungerar den ena bågen som barnspärr för kökslådorna (vi har bågformade handtag och sticker igen den halva rockringen genom alla för att förhindra att någon är och rotar...).
Användarens profilbild
Av teres
Du kan inte kolla med omgivningen? Min erfarenhet är att de flesta leksaker till gymen försvinner och att det sitter många familjer med bara ställningen kvar, vi fick flera erbjudanden från olika håll om stativ utan leksaker när vår bebis var på ingång. Då är det fix och färdigt och bara hänga upp eget. mvh teres
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?