Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pyron
Hej

Min vagn gick sönder när vi var ute och gick så nu ska jag börja använda min gamla vagn.

Min syrra har hjälpt mig att sy om den en gång, men det blev inte riktigt bra. och det var 6 år sen. Vill ha annan färg nu.

Kan man ta vilket tyg som helst som är lite styvt? Den används inte särskilt ofta.
Eller måste det vara något speciellt?
Användarens profilbild
Av Annika80
Det går nog med de mesta tyg (bomull, twill, bävernylon tex.), kanske inte den tunnaste bomullen, den skrynklar ju sig lätt med.
Jag håller precis på att sy en klädsel till en gammal sitty och jag syr i textilvaxduk.
Användarens profilbild
Av joise
Jag klädde om min vagn med manchester, men hua vad svårt det var att få suffletten bra, tog 3 dar och en massa sprättande innan det blev ok :hellu: Jag tyckte hur som helst att det var ett bra tyg att andvända. :D
Användarens profilbild
Av Pyron
Det är en gammal sittyvariant jag har. Och den är utan sufflett, så det slipper jag.

Tack för era råd, nu ska jag ge mig på det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?