Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Haft lite sömnadsorgie (relativt sett) sista veckan - dock inte på ringsjalen som jag önskade varit klar när vi var ute och reste - men en sak jag funderat på, kan man sitta vid symaskinen med barn i sjal? Lillan gillar oftast inte att jag sitter ned med henne i sjalen alls, men andra?
Jag brukar ha henne i babysitter bredvidm eller i babykorgen, eller på sängarna dvs passa på när hon har en längre sovstund.
Användarens profilbild
Av diddeldi
atlas brukar inte precis gå med på att sitta eller ligga själv, så det är inte så mycket val. antingen vänta tills min man kommit hem eller ha honom i sjalen. funkar bäst om han somnat innan jag sätter mig.
Användarens profilbild
Av jag71
det har hänt men jag tycker inte om det då jag faktiskt haft av nålar som sprätt iväg. Fast det beror ju på vad man syr. :D
Användarens profilbild
Av Suskiv
mina är så stora att det inte går att sitta med dem i sjal. Däremot gick det utmärkt när Torkel och Tova var mindre.

Nu syr jag på ertermiddagarna när mannen är hemma och kan ta barnen.
Användarens profilbild
Av Lingling
Jo barnvakt är bra, gäller bara att övertyga om att projektet är mkt behjärtansvärt och viktigt för hela familjens välbefinnande - helst i klass med matlagning ...

Just nu har jag annars återupptäckt babysitterstolen faktiskt; jag kan ha henne i den och prata med henne om hon är vaken, ett tag, för lika mysigt som kroppskontakt är det inte.
Användarens profilbild
Av Ezereht
Mattias sitter på en filt på golvet och leker medan jag syr. Det brukar gå bra en stund i alla fall. Om jag skulle ha honom i sjal skulle jag inte kunna koncentrera mig på att sy för jag skulle vara rädd han fick fatt i något (läs nålar) och så.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?