Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av He.ma
Det finns lappar som är själhäftande som man klistrar på regnkläder. Jag köpte min "lapp" på åhléns men vet att det finns i andra affärer oxå. Brukar finnas i svart, blått o vitt. Har lagat med såna flera ggr och tycker att det fungerar bra. Lycka till!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Tack! Klistrar man lappen på insidan eller utsidan?
Användarens profilbild
Av He.ma
På utsidan har jag iaf klistrat... :? För då blir det ingen reva kvar som "spretar" ut och kan trasa sönder mer. Man kan ju ex. klippa till ett :heart: av lappen så ser det inte "lagat" ut :D
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Ja, det låter fint. Får gå till åhlens, tack för hjälpen!
Av Jennifer
Finns på sybehörsaffärer också. Köpte en röd lapp att klistra på galonbyxorna.
Användarens profilbild
Av Helen
Jag klippte till av PUL bitar jag hade liggande.
Mina stövlar hade spruckit precis där stöveln viker sig vid stortån på insidan liksom.
Jag har nu ett rött hjärta på ena stöveln och ett rosa på den andra. Ryslgit fina stövlar tycker mina barn!
jag kommer bara itne i håg om jag använde vulkaniseringsmedel eller superlim... Superlim tror jag...
Användarens profilbild
Av Annika80
Jag hittade nåt gummispackel i mat affären som jag använde till mina skor, där en dum sten gjort ett hål i sulan. Det blir genomskinligt och ska hålla för vatten och temperaturer mellan -30 - +80grader.
Det "Limmar, tätar och impregnerar. Tätar sömmar och lagar revor och hål"

"LiquiSole" hette den från casco och kostade ca 60kr.
Av Ankina
Annika80 skrev:Jag hittade nåt gummispackel i mat affären som jag använde till mina skor, där en dum sten gjort ett hål i sulan. Det blir genomskinligt och ska hålla för vatten och temperaturer mellan -30 - +80grader.

Liquisole är superbra till "allt". Jag har lagat spruckna sulor, trasiga väskor, regnkläder mm.
Det håller jättebra och blir som gummi så det är vattentätt.
Användarens profilbild
Av Annika80
Ankina skrev:
Annika80 skrev:Jag hittade nåt gummispackel i mat affären som jag använde till mina skor, där en dum sten gjort ett hål i sulan. Det blir genomskinligt och ska hålla för vatten och temperaturer mellan -30 - +80grader.

Liquisole är superbra till "allt". Jag har lagat spruckna sulor, trasiga väskor, regnkläder mm.
Det håller jättebra och blir som gummi så det är vattentätt.
Vad bra att höra, köpte det bara på "test" skorna var ju nya så det var så typiskt att de skulle gå sönder på en gång, nåt som inte gick att reklamera heller.
Användarens profilbild
Av Tabby
Liqueseam är nästan likadant, men ännu lite tunnare i konsistensen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?