Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

En kompis flicka fyller två år så jag knåpade ihop denna på en kväll. Var jättekul att sy. Den är sydd i linnetyg så den lär bli sval och skön till sommaren. Förhoppningsvis passar den, då jag ej har hennes mått. Annars får jag väl sy en ny då det var riktigt kul att sy.
Bild
Användarens profilbild
Av ZaZi
Vad härligt med linnetyg! Söt modell på klänningen. Är det eget mönster ?:D Lite medeltidskänsla i färgval och modell. Jättesött! :D (har du spillbitar över så sy en enkel liten hätta till som pricken över i:t! :wink:)
Användarens profilbild
Av Stream
Ohh vilken fin! :love: Härliga färger :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
kanonsnygg juh!!!
Användarens profilbild
Av Isanna
Superfin! Vilken underbar kontrast till alla grälla barnkläder som finns!
Användarens profilbild
Av sacha42
jättefin :D
Användarens profilbild
Av annemi
Tjusigt :D
Användarens profilbild
Av tesoj
ZaZi skrev:Vad härligt med linnetyg! Söt modell på klänningen. Är det eget mönster ?:D Lite medeltidskänsla i färgval och modell. Jättesött! :D (har du spillbitar över så sy en enkel liten hätta till som pricken över i:t! :wink:)
Ja det är ett eget mönster, har sytt en klänning för flera år sedan till mig själv i ungefär samma mönster till medeltidsveckan. En hätta var inte så dumt, har mer än spillbitar över, är väl typ 2 meter av det röda kvar. Ska sy lite linnekläder till lilleman också hade jag tänkt, är ju rätt så svalt under sommaren och han är en riktig värmekamin.
Användarens profilbild
Av aneeha
:shock: :shock: :shock: Åååh vad snygg!!! vad har du för maskin och har du en snedslåveckare eller hur har du gjort halslinningen?
Användarens profilbild
Av tesoj
aneeha skrev::shock: :shock: :shock: Åååh vad snygg!!! vad har du för maskin och har du en snedslåveckare eller hur har du gjort halslinningen?
Har en vanlig enkel billig maskin. Har gjort halslinningen genom att först sy räta mot räta och sedan vika kanten dubbel på rätsidan över mot avigsidan och sy fast den från rätsidan. (gick det att förstå?)
Användarens profilbild
Av Siena
vilken fin klänning!
Användarens profilbild
Av nickie
Åhhh vad tjusig! Precis mina färger! Sån klänning vill ju jag ha! Synd bara att jag är totalt obildad vid symaskinen... Konstigt, eftersom min mor är jätteduktig. Det är hon som lärt mig sticka, (det är jag hyffsad på) tova, (hyffsad där med) och brodera (klarar jag fint) men just syendet har misslyckats totalt. Jag klarar att fålla gardiner, men inte mer! Mor sydde dock en klänning till mig förra sommaren, för att ha på bästa vännens bröllop... http://flum.net/temp/ewe-flemming.jpeg (Jag o en kompis) Varför kan inte jag sy sånt?
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jättefin!! :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?