Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag ska nämligen ta min tumme ur och börja på en MT. :lol: Men vart hittar man ett bra tyg :hmm: Hur ska det vara stumt, lite giv eller mycket giv. :? Så jag tänkte att det kanske fanns någon här som kunde hjälpa mig lite på traven. Camotyg är ett plus tänkte att jag skulle kunna få min man att bära lite... :P Tänkte att han kan få en "egen" sida.
Av ZannaNinna
Hej hej... har ingen aning om hur en MT ska kännas men jag vet var det finns bra tyger i allmänhet! ;)
Hellas inne i stan brukar bara vara strunt så trava igenom norre port och bortåt så kommer det tillslut en toppentygaffär på vänster sida! Minns inte vad den heter! Annars finns ju jysk och åhlens.. =)
Ligger en på laholmsvägen med, men jag vet inte vad de har!

Lycka till!
//
Sanna, Halmstad
Av Linda0306
Tack.... :) får ta med mig mamma och titta. Hoppas att det finns något som passar. Och att de har öppet något nu i helgen. :hmm:
Användarens profilbild
Av Pyron
På Indiska kan man hitta mycket bra. Även på ålens.

Indiska är favoriten för mig. Där kan man hitta mycket fina dukar som kan sys om till både det ena och det andra. Och mycket billigare än alla tre tygaffärerna som finns i stan.

Ute på eurostop såg jag att det reades i den där affären åhhh kommer ej på vad den heter, dom som säljer lakan gardiner mm. Där kan man oxå hitta om man klämmer och känner lite.
Av Linda0306
Menar du Hemtex :? Kan inte koma på att det finns någon annan butik med tyg där ute. :)
Av ZannaNinna
Repris.. fast jag har sytt långsjalar... =)

"Hej!
Måste tipsa om Louisa och Carla från Jysk!
Louisa är mjukt och svart-vitrandigt, finns färdigt 5-m klipp för 199:-, helt underbart!
Carla är ljust beigt med små söta broderade blommor i rosa el turkost, lite tunnare och strävare än Louisa men jag hade sjalen på ett dop och var finast! Kostar nu bara 35:-/m!!!"
Användarens profilbild
Av Pyron
Just det ja, hemtex heter det. Och jysk har vi ju oxå.
Användarens profilbild
Av mink
Jag tycker att Ankis tyger har väldigt mycket snyggt också. Det ligger ungefär vid sannarpsbadet, fast på andra sidan vägen. Det är inte så billigt där, men billigare än Hellas iaf..

Tygaffären vid Norra Vägen heter M:s tyger. :)
Användarens profilbild
Av Pyron
M:s tyger och Ankis tyger måste man vara uppmärksam för när man väl har tyget hemma och sk abörja klippa är det ofta mindre än man har betalt för.
Av ZannaNinna
Mink! Jag såg din tuffa tröja!! Fy sjutton vilken bra idé!! Måste bara ut och ragga lite munkjackor, sydde nyss en lapptäckesfilt av mina gamla! Damn! Får väl ta en sväng till myrorna! =)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?