Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Hur GÖR jag!
Fick en beskrivning av Bina men tänkte att jag behöver mer!!
Hur börjar jag?!
Berätta ALLT!
Användarens profilbild
Av naggie
Vad är det för filtar du menar?
Användarens profilbild
Av Anso
VAD har jag missat nu? :D
Av Jenny
Såna där vågiga virkade som "Alla" håller på med :lol:
Förstod ni inte det av mitt klara och tydliga inlägg? :lol: :oops:
Användarens profilbild
Av Anso
Sååå, alla virkar helt plötsligt! :lol:
Bilder?
Av Jenny
Det finns en tråd nånstans :lol:
Jag har iaf fått kläm nu och sitter och virkar för fullt!!
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad fina, en sån skulle jag ju vilja ha! Äger dock inte en endaste virknål och har inte virkat nåt sen jag var 13år?
Användarens profilbild
Av Bina
Annika80 skrev:Åh vad fina, en sån skulle jag ju vilja ha! Äger dock inte en endaste virknål och har inte virkat nåt sen jag var 13år?
Annika... jag har inte virkat NÅGOT riktigt i hela mitt liv men det fanns både virknål o garn på COOP som det stod mitt namn på och sedan var det bara att sätta igång :lol:
Användarens profilbild
Av Annika80
Bina skrev:
Annika80 skrev:Åh vad fina, en sån skulle jag ju vilja ha! Äger dock inte en endaste virknål och har inte virkat nåt sen jag var 13år?
Annika... jag har inte virkat NÅGOT riktigt i hela mitt liv men det fanns både virknål o garn på COOP som det stod mitt namn på och sedan var det bara att sätta igång :lol:
Ja sen ska man ju lyckas komma ihåg hur man gör stolpar, halvstolpar osv. Och inte göra som jag dra garnet olika hårt varje gång :roll:
Men de är underbara så kanske att jag gör ett försök senare, får väl be mormor virkproffset annars :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
Annika80 skrev:
Bina skrev:
Ja sen ska man ju lyckas komma ihåg hur man gör stolpar, halvstolpar osv. Och inte göra som jag dra garnet olika hårt varje gång :roll:
Men de är underbara så kanske att jag gör ett försök senare, får väl be mormor virkproffset annars :D
jag å bina kan hjälpas åt att guida dig med virkningen på träffen den 12e annars!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?