Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asereht
Alltså, jag blir så äckligt avundsjuk på alla oerhört vackra saker ni får till. :twisted:

Jag är grymt avundsjuk (läs imponerad) både på er kreativitet och er otroliga talang, detta är till er alla som producerar så mkt vackra saker i den här tråden.

:urule:
Senast redigerad av Asereht den tis mar 27, 2007 11:47, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av florin
Man ska inte vara avundsjuk, bara inspireras :vågen:

Alla som vill kan sy snygga saker, det kräver bara att man tar sig tid och sätter sig ned tillsammans med nån som kan eller läser sig till hur man gör :lol: Man får inte ha bråttom och tro att det blir tok-bra de första gångerna men övning ger färdighet 8)

Å jag är inte avundsjuk på alla andra som skapar här men däremot blir jag väldigt inspirerad och impad över alla snygga saker :D
Användarens profilbild
Av Asereht
florin skrev:Man ska inte vara avundsjuk, bara inspireras :vågen:

Alla som vill kan sy snygga saker, det kräver bara att man tar sig tid och sätter sig ned tillsammans med nån som kan eller läser sig till hur man gör :lol: Man får inte ha bråttom och tro att det blir tok-bra de första gångerna men övning ger färdighet 8)

Å jag är inte avundsjuk på alla andra som skapar här men däremot blir jag väldigt inspirerad och impad över alla snygga saker :D
Jo, inspirerad blir jag också och avundsjuk var mer "snällt/glatt" menat än "gå hem och dra nåt gammalt över sig avundsjuk" eller "sur avundsjuk". Hoppas det framgick. :D

Övning ger färdighet, jag är bra på saker med men inte så bra som många andra här när det gäller sybiten. Än så länge har jag dessutom inte så mkt tid att verkligen sätta mig ner och pröva mig fram heller men den tiden kommer. Synd bara att barnen lär vara för stora för att få glädje av alla kul babysaker man kan göra. ;)

Jag är fortfarande avundsjuk men mer i imponerad stil än negativ bemärkelse. :D
Senast redigerad av Asereht den ons mar 28, 2007 09:18, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag är också lite (positivt) avundsjuk och oerhört tacksam att någon klarar av mystiken kring att lägga bilder här. Jag tycker om att se alla alster och får mycket inspiration. Som någon sa känns det lite trist att ens egna små kommer att vara för stora innan jag själv får möjlighet att göra bebissaker.
Användarens profilbild
Av jag71
ZannaNinna skrev:Jag kan bara sy raksöm men det är roligt ändå! ;) syr filtar till förbannelse, och sjalar... å kuddfodral..

Tjoho, pedalen i botten!
Rätt inställning! Låter så :tumsup:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?