Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ZaZi
Har varit runt på stan på jakt efter galonvantar till Signe. Ser ju att alla andra barn har sådana, men inte Signe. :? Och med tanke på hur hennes vantar ser ut efter en blöt dag i sandlådan kan jag verkligen fatta vitsen med dem. :lol:
Men jisses var dyra sådana är! Snålzara började genast fnula på om det inte skulle kunna gå att tillverka en egen variant...
Sagt och gjort - några spillbitar fleece & vaxduk senare så bidde det en "tumme". :wink: Garanterat unika!

Bild
Användarens profilbild
Av Linnea
du är typ en trollkarlskvinna i mina ögon :love:

Lova har inga såna, hon har 10 par magiska fingervantar från HM istället :lol:
Av Jenny
Åh vilka tjusiga *sneglar mot mina spillbitar vaxduk*
vad behöver jag mer? D-ringar?
Användarens profilbild
Av Droppen
:shock: Snygga! :tumup:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jättefräsiga :love:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Tisse skrev:Åh vilka tjusiga *sneglar mot mina spillbitar vaxduk*
vad behöver jag mer? D-ringar?
Fleece, vaxduk (eller acrylatväv som det ju heter eg :roll: ), D-ringar och kardborreband & lite resår

En näve tålamod, en snäll symaskin, ett barnfritt hem & lite inspiration kan också vara bra att ha. :wink:

Linnea skrev:
du är typ en trollkarlskvinna i mina ögon

Lova har inga såna, hon har 10 par magiska fingervantar från HM istället

Nejdå, jag är ingen trollkarlskvinna. :lol: :lol: :lol:
Jag är en arbetslös kulturarbetare som på detta lilla vis får utlopp för min kreativitet :wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jättetjusiga!
Lilla Signe lär ju garanterat bli bruden med snyggaste vantarna bland kompisarna.
Användarens profilbild
Av jag71
Tvärläckra!
Användarens profilbild
Av ZaZi
Tack för alla fina ord! :D Värmer i hjärtat.

abmis skrev:Jag är helt facinerad, vilka underbara unika vantar jag har inte ord :urule:
...men det hade Signe när hon fick se dom: -Bebisvante! sa hon och slängde iväg dem... :(
Ja, ja... ska se om jag inte kan lura på henne dom imorgon i alla fall.
Jag är lite konfunderad :hmm: Signe brukar ju gilla ALLA saker man syr eller köper till henne. :?
Användarens profilbild
Av boosten
:shock: :shock: :shock: Jösses så ambitiöst! Skitsnygga var de, men jag skulle aaaaldrig orka!
Användarens profilbild
Av ZaZi
marlene skrev:Dom är ruskigt fina :heart: men håller dom för väta? brukar inte dom köpta ha typ limmade sömmar eller nått för att hålla torrt?
När jag sydde galonbrallor tipades jag av sköna SB-are om nåt som heter "liquiseam". Sådant skall införskaffas imorgon för tätning av sömmar. :D Finns på C O.
Själva tyget håller bra för väta, har testat på olika varianter av brallor - perfekta att ha i sandlådan! Tvättas i maskin i 40 grader och hängtorkas.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?