Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av svas
Varken jag eller Kära H är någon proffssnickare, men vi är nöjda med bondgården vi snickarde till Stora A i somras. Enkel men fin! Nu i sommar får vi nog ta och fixa ett garage.

Bondgården är i flera delar. Taket kan lyftas av. "Loftet" kan lyftas bort. Hela byggnaden kan lyftas bort från bottenplattan. Flaggstång och fågelholk från Panduro. Stege från djuraffären (till fågelbur...).

Bild
Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av florin
Alltså, den är ju så otroligt detaljerad, ni har verkligen lyckats med en urfin bondgård :lol: Bästa ideén är stenraderna på sidan av gräsmattorna :lol: De lägger jag på minnet inför framtida snickrings projekt...
Användarens profilbild
Av svas
florin skrev:Alltså, den är ju så otroligt detaljerad, ni har verkligen lyckats med en urfin bondgård :lol: Bästa ideén är stenraderna på sidan av gräsmattorna :lol: De lägger jag på minnet inför framtida snickrings projekt...
Ja stenarna är jätteroliga att pilla på tycker Stora A. Men de sitter som berget med superlim! Det komiska var dock att han lekte nästan uteslutande med flaggstången de första veckorna. Resten var tydligen inte lika kul. Och flaggstången som vi köpte färdig (behövde bara måla). Dumunge!
Användarens profilbild
Av jag71
Super läcker! Får jag fråga om jag får spara bilderna för att titta på senare som kom ihåg för egna byggnader?
Användarens profilbild
Av svas
jag71 skrev:Super läcker! Får jag fråga om jag får spara bilderna för att titta på senare som kom ihåg för egna byggnader?
Givetvis! Kul att kunna inspirera. Det komiska med hemmapyssel är bara att det oftast kostar mer med material än om vi hade åkt och köpt färdigt i leksaksbutiken. Men, då hade vi inte haft en kul stund tillsammans i somras när vi höll på!
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Ja, den är jättefin! Jag dreglade lite på den när jag var hemma hos dig :wink:
Användarens profilbild
Av Plinga
Underbart fin!!! Önskar jag var lite mer kreativ...
Användarens profilbild
Av svas
Matildamamma skrev:Ja, den är jättefin! Jag dreglade lite på den när jag var hemma hos dig :wink:
Jo jag märkte att den var lite kladdig! Försökte få bort det innan jag fotade.
Användarens profilbild
Av jag71
svas skrev:
jag71 skrev:Super läcker! Får jag fråga om jag får spara bilderna för att titta på senare som kom ihåg för egna byggnader?
Givetvis! Kul att kunna inspirera. Det komiska med hemmapyssel är bara att det oftast kostar mer med material än om vi hade åkt och köpt färdigt i leksaksbutiken. Men, då hade vi inte haft en kul stund tillsammans i somras när vi höll på!
MEn det spelar ju inte så stor roll att det kasnke kostar lika mycket eller mer! Grejen är ju att man får något som är byggt med kärlek. Sen ska vi renovera en massa så jag tror att det kommer bli en masssa spillmatterial över och då kan vi ta det! :lol:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
wow vad fint! :app:

åh, sådant gör mig alldeles lycklig :loving:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Men gud vad fint! vad duktiga ni är! :tumup:
Användarens profilbild
Av sacha42
vad fin, duktigt :D
Användarens profilbild
Av ZaZi
Superfint! :tumsup: Jag gillar alla detaljer - men min absoluta favorit är höloftet :heart: (beror nog på att jag tillbringade barndomens regniga sommardagar på ett gammalt höloft. Man öppnade luckan och låg och tittade på regnet och filosoferade :roll: )
Mycket troligt att jag "lånar" idén & snickrar något liknande till Sigge. Hoppas det är ok?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?